Promiss opent eigen webshop

Nieuws

Begin april is de Promiss webshop online gegaan. Op www.promiss.nl is de gehele collectie online 24 uur per dag, 7 dagen per week te bestellen. De webshop wordt dagelijks ververst met nieuwe items. De persoonlijke benadering en service die de winkels kenmerkt, is vertaald naar een online equivalent. Via de webshop krijgen klanten stylingtips en advies over combinatiemogelijkheden. Daarnaast inspireert Promiss de klant via een online magazine en het blog.

De website is neergezet als een platform, waar klanten niet alleen hun aankopen doen maar ook stylingtips krijgen en advies over combinatiemogelijkheden. In het blog, dat volledig is geïntegreerd in de website, wordt meerdere malen per week het laatste fashion nieuws, lifestyle tips en de nieuwste trends gedeeld. Het maandelijks magazine nodigt uit tot interactie en biedt inspiratie en beleving. Ook is de koppeling met sociale media als facebook, hyves en twitter gemaakt.

De Nieuwe Zaak is gekozen als full-service eCommerce partner en is verantwoordelijk voor het design, de technische realisatie op basis van de ecManager webwinkel software, het applicatiebeheer en de online marketing werkzaamheden. De komende periode worden krachtige marketingcampagnes uitgerold om direct successen te kunnen boeken. De randvoorwaarden zijn aanwezig, de cross channel gedachte is daarbij essentieel. De klant kan online bestellen en het thuisbezorgd krijgen, maar ook kiezen voor gratis aflevering in één van de winkels. Bestellingen kunnen ook worden geruild in de winkels.

Promiss over de samenwerking: “Samen met de professionals van De Nieuwe Zaak hebben we een prachtig traject doorlopen en zijn we erg blij met wat er is bereikt. Een webwinkel waar we met trots onze collectie presenteren en onze klanten kunnen ontvangen. De eerste reacties over de webshop en het blog zijn erg positief.”

Jurriën Kerstholt, directeur van De Nieuwe Zaak over dit project: “De nieuwe Promiss webwinkel is het tweede resultaat van onze samenwerking, na de succesvolle launch van Miss Etam vorig jaar. Dat is een groot succes en we zijn er van overtuigd dat we Promiss de komende periode ook succesvol in de online markt kunnen zetten.”

Promiss biedt stijlvolle, combineerbare en betaalbare mode voor vrouwen vanaf ca. 40 jaar. Van comfortabele casual outfits tot bijzondere items voor speciale gelegenheden. Kortom; vrouwelijke mode voor alle draagmomenten van mooie kwaliteit en aantrekkelijk geprijsd. Promiss telt 65 eigen filialen met ca. 600 medewerkers en is onderdeel van de Etam Groep.

Jurriën Kerstholt

Directeur en oprichter

“Just do it!”

Reageer

  • * graag invullen
  • * graag invullen
  • * graag invullen

  • Google Partner logo
  • adCore Platinum Agency logo
  • Thuiswinkel Business Partner logo
  • Bing Ads Accredited Professional logo
  • Tripolis Dialogue E-mailmarketing Solutions logo
  • FD Gazellen Awards 2013 logo