Serieuze eCommerce voor Kookpunt

Jurriën Kerstholt   •  16 januari 2012

Met meer dan 4000 vierkante meter aan kookgereedschap is Kookpunt Rotterdam de grootste kookwinkel in Nederland. Dat betekent dat er ontzettend veel keuze is uit kookartikelen en dat er van alles valt te beleven op culinair gebied. Zo zijn er regelmatig proeverijen, kookcursussen en masterclasses. Kookpunt bestaat al zo’n 50 jaar en heeft in de afgelopen 5 jaar ervaring opgedaan met het runnen van een webwinkel.

Omdat het tijd is om serieus met eCommerce aan de slag te gaan, heeft Kookpunt aan De Nieuwe Zaak gevraagd om een nieuwe webwinkel te ontwerpen en te bouwen. Hierbij is gekozen voor ecManager als webwinkel software. Dit sluit naadloos aan bij het hoge ambitieniveau van Kookpunt. In de komende maanden werken we aan een moderne en professionele webshop, passende bij de cross-channel propositie van Kookpunt.

Omdat onze eCommerce specialisten vanuit verschillende invalshoeken nauw zijn betrokken bij de keuzes die worden gemaakt, kunnen we toewerken naar de optimale balans tussen branding, conversie en orderwaarde.

Kijk snel naar het resultaat op www.kookpunt.nl.

Jurrien Kerstholt is partner en mede oprichter van De Nieuwe Zaak. Binnen de directie is hij verantwoordelijk voor marketing en sales, plus het ontwikkelen van succesvolle e-commerce strategieën en omnichannel transities.
Reacties
Reageer

Blijf op de hoogte

Meld u aan voor onze wekelijkse e-commerce nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste e-commerce nieuws!

© 2016 De Nieuwe Zaak

Mis het niet...

Onze experts verzamelen wekelijks het laatste e-commerce nieuws voor u. Meld u nu aan voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte!

Liever updates op uw tijdlijn? Volg dan De Nieuwe Zaak op: