Over De Nieuwe Zaak

Sinds 2005 heeft De Nieuwe Zaak zich ontwikkeld tot een van de meest gerenommeerde en succesvolle e-commerce bureaus in Nederland.

Geschiedenis

Bij De Nieuwe Zaak begonnen we met 4 personen, in een compact en gezellig pand tegenover De Peperbus in Zwolle. Zelf laminaat leggen, een bankrekening openen, bureaus halen bij de IKEA en een kroeg selecteren voor onze vrijdagmiddagborrel.

Tot onze eerste klanten behoorden ECI, Free Record Shop, Sanoma en Unigarant. We werden vooral gevraagd om mooie webwinkel designs te maken. En omdat de designs ook moesten werken, hebben we meteen aan het begin een technisch team ontwikkeld. Online marketing bestond nog niet en van KPI’s dashboards hadden we niet gehoord.

En nu? Inmiddels in ons 5e pand, gegroeid naar meer dan 80 medewerkers en volledig full-service. Maar wel met 100% focus op e-commerce en omnichannel. We hebben geen seconde spijt gehad van ons besluit om met De Nieuwe Zaak te starten. We staan er onvoldoende bij stil, maar hebben veel bereikt in de afgelopen 10 jaar. Daar zijn we samen met onze klanten en medewerkers enorm trots op!

2005

1 december 2005 was De Nieuwe Zaak een feit. Sindsdien zijn we al vier keer uit een Zwols pand gegroeid.

2015

Sinds april zijn we helemaal gesetteld in ons gloednieuwe pand. Gezellig, open en een tikkeltje eigenwijs; precies zoals we zijn!

80 experts

De Nieuwe Zaak vormt een team van ruim 80 experts. Ieder met zijn of haar eigen specialisme, maar allemaal met dezelfde passie voor e-commerce.

Onze unieke e-commerce aanpak

E-commerce zit in het DNA. De Nieuwe Zaak is één van de weinige e-commerce bureaus in Nederland die daadwerkelijk full service is. De volgende disciplines werken multidisciplinair voor onze relaties:

Strategen
Helpen klanten inzichtelijk te maken wat e-commerce of omnichannel voor impact heeft op de totale organisatie.

E-commerce consultants
Helpen organisaties met het behalen van een gezond online rendement. 

Economisch psychologen
Focussen op koopgedrag van de doelgroep en hun customer journey, zodat we relevante functionaliteiten kunnen ontwikkelen en de juiste online marketing kanalen kunnen inzetten.

Data analisten
Beantwoorden vraagstukken rondom ‘big data’ en vertalen naar rendement voor organisaties.

Web- en UX designers
Zijn verantwoordelijk voor de shopping experiences en voor het feit dat klanten 'niet te hoeven na te denken'.

Implementatie consultants
Kennen de ins & outs van software oplossingen, zoals Intershop, InRiver, ecManager, Clang, Tripolis.

Front-end developers
Dragen zorg voor de responsive/adaptive html/css gebruikersschil van de nieuwe webwinkels.

Technisch projectleiders
Zijn verantwoordelijk voor de technische kwaliteit van onze oplossingen.

Developers
Zijn C#.NET (Microsoft) & Java gecertificeerd. Hebben naast platform implementaties zeer veel ervaring met het ontwikkelen van interfaces. Ze verzorgen dagelijkse naadloze integraties met diverse backoffice systemen.

Online marketeers
Zijn Advertising experts (SEA), Inbound experts (SEO, social, concent), e-mail marketing, conversie ratio optimalisatie experts.

Projectmanagers en Scrum masters
Zijn verantwoordelijk voor het proces, de voortgang, de communicatie en het inzetten van de benodigde resources.

Voor wie zijn we een geschikt e-commerce bureau?

 

B2C

Op basis van onze jarenlange ervaring bij gerenommeerde retailers helpen wij u graag om uw doelgroep zo effectief mogelijk aan te blijven spreken. Zo blijft u de concurrentie altijd een stap voor en bent u klaar voor de toekomst.

E-commerce voor Retailers

 

B2B

De impact van verschuivende verkoopkanalen in de consumenten markt wordt steeds beter voelbaar voor u als groothandel. Samen met u buigen we deze veranderingen om naar waardevolle kansen voor uw organisatie.

E-commerce voor B2B

 

Brands

De manier waarop bedrijven oriënteren, beslissen en zaken doen is voorgoed veranderd. Uw doelgroep zoekt direct contact met u als merk-fabrikant, wat grote kansen voor directe verkoop met zich meebrengt.

Strategische speerpunten

Voor de komende tijd hebben we enkele speerpunten benoemd. Zo breiden we onze omnichannel impact bij onze relaties verder uit en leggen we de nadruk op de kracht van data driven commerce. Daarnaast analyseren we continu de ontwikkelingen in het e-commerce en omnichannel landschap. Hypes laten we links liggen, relevante ontwikkelingen adopteren we zelf of zoeken een passende partner.

Dit doen we altijd met veel aandacht voor de tevredenheid van onze relaties. commerce en omnichannel landschap. 

Waarom De Nieuwe Zaak?

  • Focus op uw klanten en uw rendement
  • Ruim 10 jaar ervaring met Retail en B2B e-commerce
  • Full service e-commerce: Strategie, Creatie, Techniek & Marketing
  • Volwassen implementatiepartner van onder meer ecManager, InRiver, Intershop en Clang
  • Ervaring met alle gerenommeerde back-end koppelingen
  • Flexibele, resultaatgerichte & agile aanpak
  • No-nonsense mentaliteit
  • Partnerships als uitgangspunt
  • Klanten waarderen onze Deskundigheid, Betrouwbaarheid, Doelgerichtheid en Samenwerking

Onze belofte

Op dagelijkse basis werken we met veel passie en plezier aan het ontwikkelen en optimaliseren van e-commerce activiteiten voor onze opdrachtgevers.

Dit doen we altijd vanuit een strategisch partnerschap en met oplossingen die waarde toevoegen voor u en úw klant. Door strategie, creatie, techniek en marketing naadloos te integreren en geven we vastbesloten invulling aan onze belofte: 100% focus op resultaat!

De directie.

 

Neem contact met ons op

Blijf op de hoogte

Meld u aan voor onze wekelijkse e-commerce nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste e-commerce nieuws!

© 2016 De Nieuwe Zaak

Mis het niet...

Onze experts verzamelen wekelijks het laatste e-commerce nieuws voor u. Meld u nu aan voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte!

Liever updates op uw tijdlijn? Volg dan De Nieuwe Zaak op: