Koninklijke Nederlandse Munt

Limke Kwakkel   •   Online Marketing Coordinator

We ontwikkelen de webshop continu!

"Sinds de oprichting van onze webshop is De Nieuwe Zaak onze full service e-commerce partner. Ze helpt ons bij het vinden van onze doelgroep, en het bereiken van de optimale conversie. Hierbij zoeken we gezamenlijk naar de juiste mix van inspiratie en sales binnen de web omgeving. De resultaten van CRO-tests, uitgevoerd door een betrokken team van De Nieuwe Zaak, geven ons veel inzicht in de behoeftes en het gedrag van onze klanten.

Op basis hiervan optimaliseren we de webshop continu. Ook op het gebied van e-mailmarketing, SEA en Marktplaats advertising passen we de campagnes constant aan naar de best-presterende vorm. Wij blijven samen met De Nieuwe Zaak werken aan de doorlopende ontwikkeling van al onze online kanalen."

1

De uitdaging

Koninklijke Nederlandse Munt (KNM) is de producent van het officiële Nederlandse Muntgeld. Tevens lanceert KNM elk jaar een aantal herdenkingsmunten die via haar webshop worden verkocht. De Nieuwe Zaak heeft als full service e-commerce partner de doelstelling om nieuwe verzamelaars aan te trekken en bestaande verzamelaars hun verzameling te laten uitbreiden.

2

De oplossing

Google AdWords en display marketing worden ingezet om nieuwe verzamelaars aan te trekken én bestaande hun verzameling te laten uitbreiden. Om een zo goed mogelijk
resultaat te behalen uit de bezoekers, wordt er met behulp van CRO continu gewerkt aan optimalisatie van de pagina performance. 

3

Het resultaat

Voor KNM is er voor nu een zo optimaal mogelijke landingspage gecreëerd. Hiermee worden de bezoekers meer geïnspireerd en aangezet tot aankoop. Voor de komende munten zal deze landingspage steeds verder worden geoptimaliseerd.

Ontwikkeling

Continue optimalisatie van landingspages

Meer weten over onze cases?

Maak vrijblijvend een afspraak en we vertellen u graag meer.
Neem contact op
Blijf op de hoogte

Meld u aan voor onze wekelijkse e-commerce nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste e-commerce nieuws!

© 2018 De Nieuwe Zaak