Wolters Kluwer

De Nieuwe Zaak   •   Over het resultaat...

Uitermate tevreden over de samenwerking!

In brainstormsessies is er getracht zoveel mogelijk informatie te vergaren over de doelgroep van Kluwer en haar behoeften. Met deze informatie is De Nieuwe Zaak, als architect, aan de slag gegaan en is er een aantal deliverables gemaakt.

De webshop is vervolgens door een externe partij gebouwd, waarna De Nieuwe Zaak is gestart met het opzetten en uitvoeren van online marketing activiteiten.

 

1

De uitdaging

De opleidingenshop van Kluwer was verouderd en sloot niet meer aan bij de organisatie en de huidige e-commerce ambities. Een nieuwe opleidingenshop bleek een zeer complex geheel te worden van afdelingen en informatie. Aan ons de uitdaging om dit op de best mogelijke manier samen te brengen en te bundelen.

2

De oplossing

De Nieuwe Zaak heeft de toekomst voor de opleidingenshop tot in detail geschetst. Er is invulling gegeven aan de hedendaagse customer journey van de klant van Kluwer Opleidingen en welke rol online hierin speelt.

3

Het resultaat

Het resultaat is een compleet nieuwe webshop met een hoogwaardig design en functionaliteiten die aansluiten bij de behoeften van de doelgroep. De Nieuwe Zaak is reeds gestart met diverse online marketing campagnes om de huidige bezoekersaantallen en het conversie percentage te boosten.

Naadloos

Naadloze service, gericht op de behoefte van de klant

Meer weten over onze cases?

Maak vrijblijvend een afspraak en we vertellen u graag meer.
Neem contact op
Blijf op de hoogte

Meld u aan voor onze wekelijkse e-commerce nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste e-commerce nieuws!

© 2018 De Nieuwe Zaak