Conversie Ratio Optimalisatie

Versnel je online groei door datagedreven optimalisatie en validatie.

ZO DOEN WE HET

Wat is Conversie Ratio Optimalisatie (CRO)?

CRO gaat over het structureel verbeteren van je website en online kanalen. Aan de hand van een bewezen proces waarbij we data combineren met gebruikersonderzoek en theorieën vanuit de psychologie maken we online groei mogelijk. Zonder hier extra kosten voor marketing te maken.

Het is daarom belangrijk om de wensen, behoeften en het gedrag van je doelgroep goed te begrijpen – en daar op de website op in te spelen. Dit vindt plaats via een vast en bewezen proces op basis van data, gebruikersonderzoek, psychologie, usability en datagedreven experimenteren en valideren.

CRO marketing wordt toegepast binnen de hele customer journey, dus van eerste kennismaking met een merk tot het creëren van blije en loyale klanten.

Je leert je klanten veel beter kennen, wat wel en wat niet werkt. Levert bijvoorbeeld een aanpassing van een pagina in het bestelproces meer bestellingen op?

Door continu te meten, analyseren en testen kun je de usability, overtuigingskracht én conversie ratio van jouw webwinkel optimaliseren!

Voordelen van Conversie Ratio Optimalisatie

Structurele omzetverhoging door CRO

Structurele omzetverhoging

Door hogere conversie of orderwaarde, maximaliseren van klantwaarde en optimaliseren van marketingkanalen.

Hogere conversie en ROI door CRO

Hogere conversie en ROI

Met CRO haal je een hogere Return On Investment (ROI) uit je investeringen in ontwikkeling en marketing.

Betere digitale producten door CRO

Betere digitale producten

Data beats opinions! Geen foute aannames en betere aansluiting in producten, online branding en campagnes.

Efficient ontwikkelen door CRO

Efficiëntere ontwikkeling

Door een snellere (door)ontwikkeling heb je minder risico op fixes na livegang en zorg je direct voor een betere introductie.

Starten met Conversie Ratio Optimalisatie

Hoe begrijp je de wensen, behoeften en het gedrag van je doelgroep? Dat doen onze CRO consultants via een vast en bewezen proces, gebaseerd op data, gebruikersonderzoek, psychologie, usability en datagedreven experimenteren en valideren. Er is ontzettend veel mogelijk om jouw conversieratio te verbeteren!

 

Expert Review

Met de CRO Expert Review identificeren we op basis van onze wetenschappelijk kennis, ervaring en best-practices welke korte termijn kansen er liggen om de conversie van je website of marketinguiting te verhogen.

Klantprofielen en Customer Journey Mapping

Met Klantprofielen en Customer Journey Mapping krijg je
inzicht in je meest waardevolle doelgroep en hun gehele
klantreis. Zo bedien je jouw klanten zo
relevant mogelijk!

Starten met CRO Sprint

In het Starten met CRO Sprint traject brengen we de basis op orde, zodat je een structurele aanpak van het verbeteren van de conversie kunt opstellen. In de drie vervolg sprints voeren we een aantal experimenten met je uit voor direct resultaat!

User Testing

Met User Testing optimaliseer je hoe jouw website of marketinguiting wordt gebruikt en ervaren. Zo zet je de volgende stap in Customer Insights, maar werk je ook aan je Conversie Ratio Optimalisatie.

Zo doen we het

CRO bij De Nieuwe Zaak wordt multidisciplinair ingezet

Multidisciplinair

Uniek van CRO bij De Nieuwe Zaak
is dat we het multidisciplinair en
datagedreven toepassen binnen
alle gebieden van digital commerce.
Zo optimaliseer je overal!

CRO bij De Nieuwe Zaak werkt volgens het Maturity Model

Maturity Model

We werken volgens ons unieke
Maturity Model. We passen onze
dienstverlening aan op jouw
kennisniveau en ambities en helpen
je stap voor stap te groeien.

CRO bij De Nieuwe Zaak werkt met de Conversiebooster

Conversie Booster

We gebruiken onze unieke
Conversie Booster toolkit
met 54 wetenschappelijk
onderbouwde psychologische
beïnvloedingsprincipes.

Met CRO krijg je:

  • Betere digitale producten en campagnes
  • Structurele omzetverhoging
  • Hogere conversie- en orderwaarde
  • Hogere Return On Investment (ROI)
  • Loyalere klanten
  • Heel veel inzicht in jouw doelgroep

Met De Nieuwe Zaak kies je voor:

  • Multidisciplinaire experts in Design, UX, CRO, Data, SEO en Techniek die samen met het CRO team het beste resultaat behalen
  • Werken volgens ons unieke Maturity model om jouw volwassenheid in Conversie Ratio Optimalisatie te ontdekken en de stappen tot groei te zetten
  • Jarenlange ervaring, van startup tot enterprise projecten

Laat je gegevens achter, dan nemen we contact met je op om te starten met Conversie Ratio Optimalisatie.

Team CRO

Binnen De Nieuwe Zaak houdt teamlead CRO Marlies Wilms Floet
zich met haar team van CRO consultants bezig met conversie ratio
optimalisatie door de inzet en ontwikkeling van user experience,
user testing, usability, A/B testing en Data Intelligence.

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze 2-wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste commerce nieuws!