Digital Advertising

Haal het maximale resultaat uit datagedreven adverteren.

ONTDEK DE VOORDELEN

Behaal jouw doelstelling met betaalde digitale media

Er zijn volop mogelijkheden om met betaalde digitale media je doelgroep te bereiken. Digital Advertising kan daarom binnen de gehele customer journey een belangrijke rol spelen.

Je kunt video en programmatic display inzetten om je doelgroep te informeren of te activeren. Maar je hebt ook transactie- of lead gerichte performance marketing campagnes. Hierbij kun je denken aan zoekmachine marketing, vergelijkers en marketplaces. En wat dacht je van het veelzijdige adverteren op social media?

Door het juiste kanaal of platform in te zetten kun je goed sturen op het behalen van jouw doelstellingen. Dat kan bijvoorbeeld omzet, bereik, winst of engagement zijn. En altijd geldt: Hoe beter je campagnes zijn ingericht, hoe beter het resultaat en hoe meer je uit jouw geïnvesteerde budget haalt.

Digital Advertising is voor elke organisatie waarbij digitale marketing een rol speelt. B2C of B2B, retail of service, webshop of groothandel; voor alle sectoren en branches kan het van toegevoegde waarde zijn.

Voordelen van Digital Advertising

Digital Advertising is resultaatgericht

Resultaatgericht

Met Digital Advertising kun je goed sturen op concrete en meetbare resultaten. Deze resultaten kun je bijvoorbeeld halen op het gebied van bereik, websitebezoek, omzet of winst.

Data-driven Digital Advertising

Data-driven

Veel advertising data is praktisch real-time beschikbaar. Er kan dus continu worden geoptimaliseerd om het beste resultaat te behalen. Ook helpt data om vooraf de juiste keuzes te maken.

Maximale impact met Digital Advertising

Impact

Door het grote aanbod aan advertentieplatformen en kanalen heb je een flinke gereedschapskist tot je beschikking om maximale impact te realiseren op je (bedrijfs)doelstellingen.

Wat we doen

Data-driven advertising

DATA-DRIVEN ADVERTISING

We werken volgens ons Data-driven Maturity Model, zodat we precies weten wat de volgende stappen van jouw organisatie moeten zijn op het gebied van:

Digital Advertising partners

PARTNERS

Om het beste resultaat voor onze klanten te behalen werken onze Digital Advertising experts in de Performanceteams met een diverse groep partners:

Het Digital Advertising stappenplan

Door te werken met een duidelijk stappenplan worden altijd de belangrijkste elementen en randvoorwaarden van een campagne meegenomen.

Doelen stellen in Digital Advertising

1. Doelen formuleren

We beginnen met het bepalen van doelstellingen om tot een ambitieuze en realistische stip aan de horizon te komen.

Digital Advertising kanaalmix

2. Kanaalmix en inzet bepalen

Op basis van de doelstellingen bepalen we de kanalen en middelen die hier het beste een bijdrage aan kunnen leveren.

Digital Advertising campagnes

3. Campagnes inrichten

We werken de campagnes uit en verwerken daarin de vooraf opgedane inzichten, zoals doelgroepen, tijd of geografie.

Digital Advertising data

4. Data verzamelen

Nu begint het leerproces, waarbij de campagneresultaten binnenkomen. Ze krijgen we inzicht in bijvoorbeeld zoekwoorden, doelgroepen en uitingen.

Digital Advertising optimaliseren

5. Optimaliseren

We passen de opgedane inzichten toe om de campagnes bij te sturen, zodat ze nog beter bijdragen aan het behalen van de doelstellingen Dit is continu, zolang de campagnes lopen.

Met Digital Advertising krijg je:

  • Resultaatgerichte en data-driven digitale campagnes
  • Ervaren specialisten met kennis van alle prominente digital advertising kanalen
  • Een objectieve en kritische blik op Digital Advertising
  • Impact op je (bedrijfs)doelstellingen

Met De Nieuwe Zaak kies je voor:

  • Multidisciplinaire experts in Design, UX, CRO, Data, CRO, SEO
    en Techniek die samen met het Digital Advertising team het beste resultaat behalen
  • Werken volgens ons unieke Maturity model om jouw volwassenheid in Digital Advertising te ontdekken en de
    stappen tot groei te zetten
  • Jarenlange ervaring, van startup tot enterprise projecten

Laat je gegevens achter, dan nemen we contact met je op om te starten met Digital Advertising.

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze 2-wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste commerce nieuws!

© 2021 De Nieuwe Zaak