CATCH UP: De toekomst van web en app

CATCH UP: De toekomst van web en app

  •  14 juni 2019

Een optimale shopervaring

Uiteraard wil jij jouw klant de beste shopervaring bieden, zodat jij meer omzet uit je webshop haalt. Maar hoe? Je optimaliseert de shopervaring van de consument o.a. door deze te visualiseren. In retail en e-commerce wordt hiervoor steeds meer virtual en augmented reality ingezet. Benieuwd waar dit naartoe gaat en wat deze technologie voor jouw bedrijf kan betekenen?

De techniek achter een goede shopervaring

Steeds meer consumenten shoppen online via hun mobiele telefoon. Daarom kiezen steeds meer bedrijven en webshops voor een Progressive Web App (PWA). Wat houdt dit in? Dit is een website, maar functioneert als een applicatie. Uiteraard heeft dit gevolgen voor de manier van bouwen van jouw webshop. Wat is de rol van het zogenaamde ‘headless’ hierin? Wij plaatsten ontwikkelingen op dit gebied in perspectief.

Bied jij jouw consument al een optimale shopervaring? Wij vertelden er alles over tijdens onze CATCH UP over de toekomst van web en app, in samenwerking met mediabedrijf Lukkien. Het event vond plaats bij het hoofdkantoor van Lukkien te Ede op donderdag 13 juni 2019.

Heb je de CATCH UP gemist?

Bekijk hier de presentatie en een sfeerimpressie terug. Wil je altijd als eerste op de hoogte zijn van onze CATCH UP kennissessies? Registreer je dan nu.

Auteur

Mirle is marketing & communicatie medewerker bij De Nieuwe Zaak. Binnen De Nieuwe zaak houdt zij zich bezig met de ontwikkeling van corporate marketing en communicatie uitingen, leadgeneratie en events.
Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze 2-wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste commerce nieuws!

© 2019 De Nieuwe Zaak