Whitepapers – Conversie ratio verbeteren?

Whitepapers – Conversie ratio verbeteren?

Mirle Hilbers   •  3 januari 2018

Zelf je website en marketing optimaliseren? Dat kan met Conversie Ratio Optimalisatie! Wij hebben een serie van vier whitepapers geschreven waarin we je alle ins en outs vertellen over hoe jij hier snel mee aan de slag kunt.

CRO in het kort

CRO staat voor Conversie Ratio Optimalisatie en betekent in het kort: een website zo winstgevend mogelijk maken. Uiteraard gaan we een stuk verder dan alleen A/B testen, maar gaan we ook echt de diepte in om niet alleen jouw website, maar jouw gehele bedrijf winstgevender te maken. Hiervoor heb je inzicht nodig in de wensen en het gedrag van je klanten, je moet oplossingen aandragen wanneer klanten tegen problemen aanlopen op jouw website en je moet weten hoe je data en techniek kunt gebruiken om relevanter te zijn en jouw klant persoonlijk aan te kunnen spreken/aanbiedingen te kunnen doen.

Ben je benieuwd naar de complete serie whitepapers over Conversie Ratio Optimalisatie?

Meld je aan en ga aan de slag met de tips van onze CRO professionals!

Mirle is marketing & communicatie medewerker bij De Nieuwe Zaak. Binnen De Nieuwe zaak houdt zij zich bezig met de ontwikkeling van corporate marketing en communicatie uitingen, leadgeneratie en events.
Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze 2-wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste commerce nieuws!

© 2018 De Nieuwe Zaak