De Nieuwe Zaak organiseert gratis kennissessie bij Google

Merlinde Blei   •  5 september 2017

Op 28 september is het zover! Dan vindt de tweede CATCH UP kennissessie plaats op het hoofdkantoor van Google in Amsterdam. Deze keer is de CATCH UP gericht op het marketing thema ‘See, Think, Do, Care’. We nemen je mee in alles wat je moet weten om je marketingcampagnes op de juiste KPI’s af te rekenen en om je zichtbaarheid binnen alle fases van de customer journey te waarborgen.

Schrijf je hier gratis in!

Het programma:

  • 13.30 uur: Welkomstwoord
  • 14.00 uur: Plenaire sessie over het See, Think, Do, Care – model
  • 15.00 uur: Aansluitend laat gastspreker David Wijland van Google ons zien hoe video een grote rol kan spelen in het vergroten van je zichtbaarheid.
  • 15.30 uur: Tegen het einde van de middag sparren we samen in kleinere groepen over de uitwerking van een interessante praktijkcase.
  • 17.00 uur sluiten we de dag gezamenlijk af met een gezellige borrel!

Vanaf vandaag kun je je inschrijven! Let op: er is een beperkt aantal plekken beschikbaar voor deze dag, dus wees er snel bij!

Zien we jou ook 28 september bij Google in Amsterdam?

Schrijf je hier gratis in!

Merlinde is Marketeer. Binnen De Nieuwe Zaak houdt zij zich bezig met de ontwikkeling en ondersteuning van alle corporate marketing- en communicatie uitingen.
Blijf op de hoogte

Meld u aan voor onze wekelijkse e-commerce nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste e-commerce nieuws!

© 2017 De Nieuwe Zaak