9+3 Inspirerende Content Marketing Quotes van internationale experts!

9+3 Inspirerende Content Marketing Quotes van internationale experts!

Rianne Bark-Lunenborg   •  18 mei 2017

Get your content marketing done! Dat is de titel van het Content Marketing Fast Forward event van afgelopen donderdag 18 mei in Amsterdam. Een inspirerende middag met grote internationale sprekers. Lees hier 12 inspirerende quotes van Ann Handley en Andre Alpar!

9 Quotes van Ann Handley

Slimme klanten kunnen slimmere keuzes maken. En als je doet wat je deed, dan krijg je wat je kreeg… of te wel: durf! Durf anders te zijn dan een ander, wees uniek! Ann had een aantal fantastische quotes met betrekking tot content marketing, je leest ze hieronder:

  1. The biggest opportunity in content is playing it too safe. A ship is safe in harbor. But that’s not what ships are for.
  2. Give deep value to you customers, this way you will get smarter customers!
  3. Use internal influencers.
  4. Get into the skin of your target audience!
  5. Smart companies don’t follow conversations, they lead them.
  6. Write a different story, from a specific point of view.
  7. Be bigger, bolder and braver!
  8. Empathy is an opportunity to deliver more value to people.
  9. Make the ordinary extraordinary.

3 Quotes van Andre Alpar

Zorg voor informatieve content in plaats van content enkel gericht op transacties. Dat is content die je doelgroep helpt en aan je bindt. Of te wel: branding content! Laat je inspireren door deze 3 quotes van Andre Alpar van Noblego, Duitslands nr 2 sigaarshop:

  1. Content Marketeers should be competent SEO’s: be there when it matters, built trust, firmer grip on ROI.
  2. Informational content helps for more direct sales, brand branding, beter retargeting for display and is very usefull for you CMR (e-mail newsletter & social).
  3. Cheap, fast and sustainable content is impossible.

Kortom, met content marketing kun jij het verschil maken voor je klanten. Maak een slimme keuze en kies voor content marketing in jouw marketing: durf!

Rianne is Marketing Manager. Binnen De Nieuwe Zaak is zij verantwoordelijk voor de ontwikkeling van corporate marketing- en communicatie uitingen, leadgeneratie en events. Daarnaast werkt ze multidisciplinair samen met verschillende teams om samen tot optimale resultaten te komen en De Nieuwe Zaak op de kaart te zetten.
Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze 2-wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste commerce nieuws!

© 2018 De Nieuwe Zaak