Webinar: Meer omzet door de inzet van personalisatie

Webinar: Meer omzet door de inzet van personalisatie

  •  20 april 2020

Zie je het gedrag van je klanten veranderen? Heb je te maken met een dalend conversiepercentage door de coronacrisis? De kunst is om relevant, transparant en datagedreven te communiceren met je doelgroep. Maar hoe doe je dit?

Op donderdag 30 april gaven De Nieuwe Zaak en Datatrics een webinar over de kracht van personalisatie. We gaven inzicht in de keuze voor een CDP, lieten zien hoe je 360 graden klantprofielen opbouwt en hoe je data-driven customer journeys ontwikkelt. Ten slotte namen we je mee in een aantal resultaten aan de hand van succesvolle cases.

Webinar gemist?

We hebben het webinar voor je opgenomen. Bekijk hem hier terug!

Webinar terugkijken

Auteur

Mirle is marketing & communicatie medewerker bij De Nieuwe Zaak. Binnen De Nieuwe zaak houdt zij zich bezig met de ontwikkeling van corporate marketing en communicatie uitingen, leadgeneratie en events.
Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze 2-wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste commerce nieuws!

© 2020 De Nieuwe Zaak