Beter Horen breidt haar online activiteiten uit

Jurriën Kerstholt   •  22 december 2009

BeterHoren, Nederlands grootste hoorspecialist, wil ook online de grootste blijven en gaat daarom haar website uitbreiden met onder meer een webshop.

De huidige website (www.beterhoren.nl) biedt de klant al veel informatie en tools, maar BeterHoren wil haar doelgroepen blijven verrassen en nog beter bedienen. Dat zal onder andere gedaan worden met meer service ingangen, meer relevante informatie en het uitbreiden van online tools. Volledig nieuw in de website zal de shopomgeving worden: klanten kunnen zich uitgebreid laten informeren over de producten en het wordt zelfs mogelijk, voor een deel van het assortiment, om het product direct online aan te schaffen.

BeterHoren heeft voor de realisatie van de website de hulp ingeschakeld van De Nieuwe Zaak. Dit project vereist een doordachte gebruikersinterface, gecombineerd met een modern en passend grafisch concept en De Nieuwe Zaak is er trots op BeterHoren in dit gehele proces te kunnen adviseren en toe te zien op een optimaal eindresultaat.

Jurrien Kerstholt is partner en mede oprichter van De Nieuwe Zaak. Binnen de directie is hij verantwoordelijk voor marketing en sales, plus het ontwikkelen van succesvolle e-commerce strategieën en omnichannel transities.
Blijf op de hoogte

Meld u aan voor onze wekelijkse e-commerce nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste e-commerce nieuws!

© 2016 De Nieuwe Zaak

Mis het niet...

Onze experts verzamelen wekelijks het laatste e-commerce nieuws voor u. Meld u nu aan voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte!

Liever updates op uw tijdlijn? Volg dan De Nieuwe Zaak op: