BookSpot en De Nieuwe Zaak starten intensieve samenwerking

BookSpot en De Nieuwe Zaak starten intensieve samenwerking

Mirle Hilbers   •  12 oktober 2018

In de afgelopen maanden is er een intensieve samenwerking ontstaan tussen BookSpot en De Nieuwe Zaak. Bij BookSpot vind je altijd het boek dat je zoekt, ook boeken waarvan je niet wist dat je ze zocht. BookSpot is dé online boekwinkel, maar eigenlijk nog net even wat meer dan dat. Cadeauzoekers, leestips, advies en meet & greets met auteurs maken BookSpot de beste plek om boeken te ervaren.

Vanuit De Nieuwe Zaak ondersteunen we BookSpot op zowel digital marketing als op technisch vlak. Dit betekent dat een scrumteam werkt aan UX (user experience), design, functionaliteiten, Intershop expertise en marketing campagnes voor de nieuwe versie van de BookSpotwebwinkel.

“We zijn erg blij met de samenwerking met De Nieuwe Zaak. Ze weten Marketing & Tech goed te combineren en denken daarbij op zowel de korte termijn als met een langere horizon met ons mee.”, aldus Michel Vermeulen, Head of IT bij BookSpot.

Jurriën Kerstholt, directeur bij De Nieuwe zaak: “De relatie met BookSpot is ons op het lijf geschreven. We kunnen het beste op het vlak van Digital Marketing en Intershop expertise combineren. Daarmee willen we BookSpot verder laten groeien, nu en in de toekomst.”

Mirle is marketing & communicatie medewerker bij De Nieuwe Zaak. Binnen De Nieuwe zaak houdt zij zich bezig met de ontwikkeling van corporate marketing en communicatie uitingen, leadgeneratie en events.
Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze 2-wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste commerce nieuws!

© 2018 De Nieuwe Zaak