De Nieuwe Zaak voegt Episerver toe aan haar dienstverlening

Rianne Bark-Lunenborg   •  14 maart 2017

De Nieuwe Zaak, een ervaren digital commerce-bureau voor strategie, creatie, techniek en marketing, wordt implementatiepartner van Episerver, toonaangevend leverancier van digitale marketing, content management en digitale commerce-oplossingen. De Nieuwe Zaak gaat het Episerver-platform toevoegen aan haar dienstverlening bij de ontwikkeling van commerce oplossingen voor A-merken.

Episerver combineert als enige .NET-platform e-commerce en content management in één systeem. Hierdoor kunnen voor A-merken e-commerce toepassingen ontwikkeld worden waarbij de shop- en bestelervaring hand in hand gaat met de klantervaring. Zowel het content management als de e-commerce activiteiten zijn te beheren vanuit één geïntegreerd CMS. Dat resulteert uiteindelijk in een optimale gebruikersbeleving, betere klantinteractie en hogere conversie.

De samenwerking met Episerver ligt in lijn met de strategie van De Nieuwe Zaak om voor klanten niet alleen het best passende platform voor hun commerce doelstellingen te kunnen aanbieden, maar ook de kennis daaromheen. De Nieuwe Zaak werkt in multidisciplinaire teams en bedient klanten uit de detailhandel, groothandel en A-merken. “De keuze voor Episerver is vooral ingegeven vanwege de extra functionaliteit op het gebied van content marketing en personalisatie. Dat beide kanten ondersteund worden, onderscheidt Episerver van andere commerce platformen”, zegt Peter van Noord, directeur van De Nieuwe Zaak.

“Bij ons staan de klanten van onze klanten centraal. Hun ervaring is uiteindelijk doorslaggevend om een aankoop te doen. Wat dat aangaat is Episerver juist voor merken een platform dat veel te bieden heeft op het gebied van flexibiliteit, klantbeleving en omzetdoelstellingen. We kunnen onze klanten nu beter adviseren hoe zij een digitale commerce strategie het beste kunnen implementeren. We hebben een heel goed gevoel over de samenwerking met Episerver.”

Wim van Horen, account executive Episerver: “De Nieuwe Zaak voegt een breed palet disciplines toe op het gebied van strategie, creatie en marketing, wat klanten zeer waarderen. We hebben positieve verwachtingen over deze samenwerking, omdat wij De Nieuwe Zaak beschouwen als een ‘pure player’ op het gebied van e-commerce. Het is bovendien voor ons de bevestiging dat Episerver voldoet aan de hoogste eisen van een commerceplatform en onze positie in de markt.”

Meer informatie over Episerver is te vinden op haar website.

Rianne is Marketing Manager. Binnen De Nieuwe Zaak is zij verantwoordelijk voor de ontwikkeling van corporate marketing- en communicatie uitingen, leadgeneratie en events. Daarnaast werkt ze multidisciplinair samen met verschillende teams om samen tot optimale resultaten te komen en De Nieuwe Zaak op de kaart te zetten.
Blijf op de hoogte

Meld u aan voor onze wekelijkse e-commerce nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste e-commerce nieuws!

© 2018 De Nieuwe Zaak