De Nieuwe Zaak wint Online Testing Awards voor beste CRO tests!

De Nieuwe Zaak wint Online Testing Awards voor beste CRO tests!

Marlies Wilms Floet   •  11 februari 2015

Which Test Won wordt door de Conversie Optimalisatie community gezien als absolute autoriteit op het gebied van A/B-testing. Jaarlijks reikt zij de Online Testing Awards uit. In deze competitie gaat ze op jacht naar de succesvolste en meest innovatieve A/B-tests ter wereld.

wichtestwon

Na vorig jaar beloond te zijn met een Silver Award voor de beste online test in de categorie product detailpagina, zijn er vanuit De Nieuwe Zaak ook dit jaar 3 succesvolle cases ingezonden om te delen met de community. En wat blijkt? Voor het tweede jaar op rij valt ons CRO-team in de prijzen! Vandaag ontvingen we onderstaand bericht van de organisatie:

“Hello Marlies, I wanted to let you know that the 2015 Online Testing Awards Webcast starts this Thursday at 1pm EST.  My Publisher informed me De Nieuwe Zaak has won SEVERAL awards!  You can register for the Webcast here. We hope you’ll tune in to see what you’ve won!”

Aanstaande donderdagavond worden de definitieve uitslagen bekend gemaakt. Wij zijn vanzelfsprekend erg nieuwsgierig naar de uitslagen! Jij ook? Kijk dan vanaf 19:00 uur live mee via de webcast, of houd vrijdag ons blog in de gaten voor de uitslagen plus alle ins en outs van de ingezonden tests.

Marlies Wilms Floet is teamlead CRO. Binnen De Nieuwe Zaak houdt zij zich met haar team bezig met conversie ratio optimalisatie door de inzet en ontwikkeling van user experience, user testing, usability, A/B testing en Data Intelligence.
Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze 2-wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste commerce nieuws!

© 2018 De Nieuwe Zaak