E-Commerce Live! & Digital Marketing Live!

E-Commerce Live! & Digital Marketing Live!

  •  17 juni 2019

Volgende week is het zover! Twee dagen achter elkaar, twee vooraanstaande events op het gebied van e-commerce en digital, en wij zijn erbij! De Nieuwe Zaak is ook dit jaar weer sponsor van E-Commerce Live! én van Digital Marketing Live! Ben jij erbij?

E-Commerce Live! | 26 juni 2019

Woensdag 26 juni is de Beurs van Berlage het toneel van het meest innovatieve en toonaangevende e-commerce event van Nederland. Met ruim 100 sessies, round tables, panels, pitches, experts en demo’s een waardevol inspiratie- en netwerkevent. De Nieuwe Zaak verzorgt een aantal sessies tijdens dit event, ben jij erbij?

Sessies De Nieuwe Zaak @ E-Commerce Live!

10:40-11:05:  Digitale transformatie in 6 stappen | door: Jurriën Kerstholt | Tafel #17
11:20-11:45:  Klantinzicht op basis van data | door: Frank Beke & Marlies Wilms Floet | Tafel #17
12:15-12:40:  Digitale transformatie in 6 stappen | door: Jurriën Kerstholt | Tafel #17
13:00-13:25:  Klantinzicht op basis van data door: Frank Beke & Marlies Wilms Floet | Tafel #17
13:20-13:50:  Maak een keuze! Ga je voor commodity of toegevoegde waarde? | door: Jeroen de Bos, Mepal | Stage 5

Bekijk hier het gehele programma.

Bekijk programma


Digital Marketing Live! | 27 juni 2019

Online marketing, advertising en interactieve media staan centraal tijdens de 9e editie van Digital Marketing Live! op 27 juni in de Beurs van Berlage. Een inspirerende aaneenschakeling van lezingen, marketing-tech demo’s, start-up pitches, workshops, netwerken en ronde tafelsessies. Ook tijdens dit event verzorgen wij een aantal sessies. Zien we je daar?

Sessies De Nieuwe Zaak @ Digital Marketing Live!

10:40-11:10:  De weg naar Digital Marketing volwassenheid bij BookSpot | door: Michiel Dijkstra, BookSpot | Stage 5
10:40-11:05:  Branding vs. Performance: wat is de ideale digitale mix? | door: Jeroen van Eck | Tafel #8
11:20-11:45:  Klantinzicht op basis van data | door: Frank Beke & Marlies Wilms Floet | Tafel #8
12:15-12:40:  Branding vs. Performance: wat is de ideale digitale mix? | door: Jeroen van Eck | Tafel #8
13:00-13:25:  Klantinzicht op basis van data | door: Frank Beke & Marlies Wilms Floet | Tafel #8

Bekijk hier het gehele programma.

Bekijk programma

Auteur

Mirle is marketing & communicatie medewerker bij De Nieuwe Zaak. Binnen De Nieuwe zaak houdt zij zich bezig met de ontwikkeling van corporate marketing en communicatie uitingen, leadgeneratie en events.
Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze 2-wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste commerce nieuws!

© 2019 De Nieuwe Zaak