Miss Etam: een succesvolle digitale transformatie

Peter van Noord   •  17 november 2016

nb_twinkle-visual-dnz

Toen modeketen Miss Etam besloot om haar webshop responsive te maken, bleek al snel dat het daar niet bij kon blijven. Om te transformeren naar een échte omnichannel organisatie moest Miss Etam ook overstappen op een ander e-commerce platform. Daarnaast moest haar website worden vernieuwd. En dat alles vlak voor de meimaand, een belangrijke verkoopmaand in de branche…

In 2014 maakte Miss Etam aanstalten om haar webshop aan te passen aan het toenemende mobiele verkeer. Na de doorstart van de modeketen, medio 2015, werd de draad weer opgepakt. ‘In oktober kregen we een ‘go’ van de directie, waarna we in gesprek zijn gegaan met e-commerce specialist De Nieuwe Zaak’, vertelt Jeffrey Fröling, product owner omnichannel van Miss Etam, Promiss en Steps. Miss Etam werkt al sinds 2011 samen met De Nieuwe Zaak, implementatiepartner van het omnichannel e-commerce platform ecManager.

Lees het hele artikel op Twinkle.

Peter van Noord is partner en mede oprichter van De Nieuwe Zaak. Binnen de directie is hij verantwoordelijk voor operations en (door)ontwikkeling van e-commerce software.
Blijf op de hoogte

Meld u aan voor onze wekelijkse e-commerce nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste e-commerce nieuws!

© 2018 De Nieuwe Zaak