Geen droom te groot; Twickto is live!

Rianne Bark-Lunenborg   •  3 oktober 2017

Geen droom te groot! Website voor nieuw speelgoedmerk Twickto in 9 weken live!

In navolging van de website voor B2B, waarin de speelgoedbranche kennis kon maken met het next-level constructiespeelgoed Twickto, is nu ook de website voor consumenten live! En dat in slechts 9 weken tijd. Prachtig resultaat van een co-creatieve samenwerking tussen verschillende partijen en disciplines vanaf strategie tot aan executie!

Twickto is een nieuwe Nederlandse speler in de speelgoedbranche, maar dit familiebedrijf heeft al meer dan 45 jaar ervaring in ondernemen en techniek. Vanuit een eigen behoefte ontwikkelden ze een next level constructiespeelgoed, waarmee kinderen grote objecten mee kunnen bouwen.

 

 

 

 

 

Het was ongeveer een jaar geleden dat de ondernemers hun droom en idee deelden met ons en een aantal partijen om te kijken hoe dit samen tot een succes gebracht kon worden. Van daaruit ging het snel: onderzoeken bij de doelgroep (kinderen en ouders), positionering, brandsprints, contentstrategie en een nieuwe website voor de zakelijke markt. Na een succesvolle beurs tijdens de Spielwarenmesse in Nürnberg zijn we verder gegaan met de voorbereidingen voor de consumentenmarkt: van product naar beleving. Met een geheel nieuw concept hebben we de consumenten site live gezet. Inmiddels ligt het speelgoed in de winkels en gaan we door met de (online) branding campagne.

 

Rianne is Marketing Manager. Binnen De Nieuwe Zaak is zij verantwoordelijk voor de ontwikkeling van corporate marketing- en communicatie uitingen, leadgeneratie en events. Daarnaast werkt ze multidisciplinair samen met verschillende teams om samen tot optimale resultaten te komen en De Nieuwe Zaak op de kaart te zetten.
Blijf op de hoogte

Meld u aan voor onze wekelijkse e-commerce nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste e-commerce nieuws!

© 2017 De Nieuwe Zaak