Emerce Retail Talk: de balans tussen Branding en Performance

Emerce Retail Talk: de balans tussen Branding en Performance

  •  9 maart 2021

In deze online retail talk bij Emerce vertellen Mark Vliegenthart en Jurriën Kerstholt hoe fashion merk GARCIA op het gebied van zowel branding als Performance hard bezig is om online groei te realiseren. Ze vertellen:

  • hoe GARCIA juist in deze uitdagende tijd de stap zet om meer gebruik te maken van branding om klanten te binden en loyaliteit op te bouwen;
  • hoe dit zich verhoudt to de inzet van Performance Marketing om zoveel mogelijk conversies te bereiken;
  • hoe de verbinding tussen Performance en branding ervoor zorgt dat GARCIA online groeit;
  • hoe GARCIA successen bereikt die ze nodig heeft om blijvende impact te hebben;
  • hoe data de drijfveer is achter de keuzes die hierin gemaakt worden.

Door onderscheidend te zijn en op emotie in te spelen, win je het hart van je doelgroep. Onderscheidend vermogen creëer je door merkvoorkeur op te bouwen.

Benieuwd naar hoe je branding goed kunt combineren met Performance Marketing om je lange termijn doelen te halen én korte termijn omzet te maken? Volg dan de online retail talk vanaf 25 maart!

ONLINE RETAIL TALK VOLGEN

Auteur

Als Content Specialist houdt Lorena zich binnen De Nieuwe Zaak bezig met het maken en verspreiden van content van De Nieuwe Zaak.
Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze 2-wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste commerce nieuws!