Webinar: Boost je seasonality campagnes met personalisatie strategieën

Webinar: Boost je seasonality campagnes met personalisatie strategieën

  •  7 oktober 2021

De feestmaanden staan weer voor de deur en dit brengt belangrijke kansen met zich mee voor (online) retailers. Er is wellicht wel eens nagedacht over personalisatie, maar de knoop is nog niet doorgehakt. Deze periode kan dus erg interessant zijn om de eerste stappen te zetten. Niet alleen omdat het je campagnes een flinke boost kan geven, maar ook omdat de verwachtingen van de klant vandaag de dag hoger zijn dan ooit.

Iedereen is enthousiast en het personalisatie project is een groot succes. Maar dan komt de grote uitdaging: hoe zorg je ervoor dat personalisatie en het gebruik van je CDP onderdeel wordt van het normale werkproces? De uitdaging is dat veel kanaalspecialisten, zoals je emailmarketeer of CRO specialist, bezig zijn om hun eigen kanaal op hun vertrouwde manier te optimaliseren. Na de energierijke start wordt het CDP nog maar mondjesmaat gebruikt: de bestaande use cases worden niet meer geoptimaliseerd en nieuwe use cases worden nauwelijks toegevoegd.

In dit live webinar, op dinsdag 26 oktober om 16:00 uur, zullen Tim Geerdinck van Datatrics en Mike Kemperman van De Nieuwe Zaak, samen met Remy Essers van Heutink voor Thuis, laten zien hoe je ervoor kan zorgen dat personalisatie niet een eenmalig project blijft maar business-as-usual wordt. Aan de hand van voorbeelden laten we zien wat er nodig is om personalisatie echt te wortelen binnen de organisatie. Meld je nu aan!

Aanmelden webinar

Auteur

Mirle is marketing & communicatie medewerker bij De Nieuwe Zaak. Binnen De Nieuwe zaak houdt zij zich bezig met de ontwikkeling van corporate marketing en communicatie uitingen, leadgeneratie en events.
Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze 2-wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste commerce nieuws!