Whitepaper – Aan de slag met Big Data

Whitepaper – Aan de slag met Big Data

Rianne Bark-Lunenborg   •  3 februari 2016

Big Data en Data Analytics veranderen de manier waarop we zaken doen en hoe we organisaties leiden ingrijpend. Goed inzicht in het gedrag en wensen van steeds kritischer klanten is vereist om nu en in de toekomst relevant te blijven. Op data gefundeerde customer experiences, die inspelen op geïdentificeerde behoeften en verwachtingen, gaan het winnen van oude en traditionele manieren van communiceren. Organisaties die hier niet adequaat op in spelen, lopen het risico ingehaald te worden door concurrenten die zich wel door data laten leiden en zo stapje voor stapje waardevolle klanten wegkapen.

De Nieuwe Zaak heeft een uniek Data Driven Commerce model en Big Data-maturitymodel ontwikkeld om organisaties gefaseerd te helpen veranderen. Het doorlopen van de stappen in dit model leidt tot een datagedreven organisatie.

Vul hieronder uw gegevens in en ontvang de complete whitepaper over Data Driven Commerce via e-mail in uw mailbox of neem contact met ons op over de mogelijkheden! Met het aanvragen van de whitepaper houden we u wekelijks op de hoogte van het laatste e-commerce nieuws.

Download hier de whitepaper!

 

Rianne is Marketing Manager. Binnen De Nieuwe Zaak is zij verantwoordelijk voor de ontwikkeling van corporate marketing- en communicatie uitingen, leadgeneratie en events. Daarnaast werkt ze multidisciplinair samen met verschillende teams om samen tot optimale resultaten te komen en De Nieuwe Zaak op de kaart te zetten.

Wilt u meer weten over Data Driven Commerce?

Neem contact met ons op!
Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze 2-wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste commerce nieuws!

© 2018 De Nieuwe Zaak