Het B2B groeimodel

Het B2B groeimodel

  •  29 oktober 2020

Onder leiding van PostNL en De Nieuwe Zaak is de ShoppingTomorrow expertgroep Drivers of
B2B E-commerce Growth
op zoek gegaan naar invloeden op de groei van b2b-e-commerce. De experts uit de industrie hebben inhoudelijke discussies gevoerd, van elkaars voorbeelden geleerd en adviezen ontwikkeld. Deze lessen zijn gebundeld in het whitepaper Het B2B groeimodel. Want hoe benut je de kansen van de groei in B2B e-commerce?

B2b-e-commerce is in opmars. Er is veel potentie, maar het vraagt een serieuze inspanning van groothandels en fabrikanten. De afstand tussen de digitale voorhoede en de achterblijvers neemt toe. Hoe komt dit? Welke stappen moet je zetten en waar te beginnen? Het belangrijkste is, begin vooral! Zet de eerste stap en zorg dat je in beweging komt. Benieuwd hoe je dat doet en wat de belangrijkste takeaways zijn van de expertgroep? Download dan dit whitepaper en ga aan de slag!

 

Download whitepaper

Auteur

Als Content Specialist houdt Lorena zich binnen De Nieuwe Zaak bezig met de corporate content.
Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze 2-wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste commerce nieuws!

© 2020 De Nieuwe Zaak