Versneld digitaliseren in B2B

Versneld digitaliseren in B2B

en   •  2 juli 2020

Onderzoek naar de impact op de digitalisering van B2B naar aanleiding van de COVID-19 crisis

De impact van de COVID-19 crisis is enorm. In eerste plaats heeft het een grote invloed op onze gezondheid, maar economisch gezien is de impact ook voelbaar. De praktijk van vandaag de dag is dat bedrijven en hun klanten eerst moeten ‘dealen’ met de plotselinge veranderingen en onzekerheid over hoe de zaken ervoor staan op korte termijn. Naast de maatregelen voor de 1,5 meter samenleving en veiligheid voor het personeel komen er andere vraagstukken naar boven, zoals veranderend klantgedrag, nieuwe klantgroepen, en voorraad- en distributie-issues. Voor bijna iedereen is het geen keuze: door de maatregelen móeten dingen anders en vooral meer digitaal.

Benieuwd naar de korte en lange termijn impact van de crisis volgens B2B experts? En vooral: op welke manier kun je hier nu al rekening mee houden in jouw organisatie? Wij deden hier onderzoek naar onder diverse B2B bedrijven en delen de inzichten graag met je, in de vorm van een whitepaper. Download ‘m nu!

Download whitepaper

Auteurs

Marlies Wilms Floet is teamlead CRO. Binnen De Nieuwe Zaak houdt zij zich met haar team bezig met conversie ratio optimalisatie door de inzet en ontwikkeling van user experience, user testing, usability, A/B testing en Data Intelligence.
Als Data Scientist helpt Frank bedrijven om de maximale waarde uit hun klantdata te halen. Door data te analyseren genereert hij bewezen klantinzichten waarmee bedrijven de klant en hun customer journey nóg beter leren te begrijpen. Daarmee helpt Frank bedrijven om op een data-gedreven manier de klant centraal te stellen en de doelstellingen te behalen.
Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze 2-wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste commerce nieuws!

© 2020 De Nieuwe Zaak