Whitepaper – Starten in Duitsland

Rianne Bark-Lunenborg   •  24 november 2015

De Duitse markt biedt voor veel Nederlandse organisaties kansen. Om u vooraf inzicht te geven in de zaken die aan bod komen bij het uitbreiden van bestaande Nederlandse e-commerce activiteiten naar Duitsland, biedt De Nieuwe Zaak u, in samenwerking met Fingerspitzengefühl, deze whitepaper ‘Starten in Duitsland’ aan.

Persbericht_fingerspitzengefuhl

In deze whitepaper wordt eerst algemene informatie gegeven over het zakendoen in Duitsland. Vervolgens wordt het proces van het zoeken, vinden en kopen van een product beschreven, waarbij de focus ligt op de gewoontes en verwachtingen van een typische Duitse online consument. Hierbij zijn niet alleen de wettelijke regels uitgelegd, maar ook aspecten van user experiences, de logistiek en de marketing worden toegelicht. Uit de jarenlange ervaring van De Nieuwe Zaak en Fingerspitzengefühl blijkt dat deze punten doorslaggevend zijn voor een succesvolle uitbreiding van de webshop.

Bent u benieuwd naar de complete whitepaper? Laat dan hieronder uw e-mailadres achter:
Met het aanvragen van de whitepaper houden we u wekelijks op de hoogte van het laatste e-commerce nieuws.

Rianne is Marketing Manager. Binnen De Nieuwe Zaak is zij verantwoordelijk voor de ontwikkeling van corporate marketing- en communicatie uitingen, leadgeneratie en events. Daarnaast werkt ze multidisciplinair samen met verschillende teams om samen tot optimale resultaten te komen en De Nieuwe Zaak op de kaart te zetten.
Blijf op de hoogte

Meld u aan voor onze wekelijkse e-commerce nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste e-commerce nieuws!

© 2018 De Nieuwe Zaak