Whitepaper – De route naar een high performance omnichannel e-commerce platform

Whitepaper – De route naar een high performance omnichannel e-commerce platform

Peter van Noord   •  31 mei 2016

De e-commerce markt is sterk aan het veranderen. Online verkopen stijgen enorm en er is een groei van online aankopen via smartphones. De technologie heeft daarbij de retail markt in de volle breedte op zijn kop gezet. De shift van fysiek naar digitaal heeft gezorgd voor nieuwe aanbieders,  hybride modellen en het beëindigen van formules.

Vast staat dat het digitale kanaal van cruciaal belang is voor iedere organisatie die producten of diensten verkoopt. Dat vereist van hen een transformatie om de fysieke en online verkopen naadloos met elkaar te verweven. De juiste keuze in technologie maakt het mogelijk om echt omnichannel te kunnen retailen en klanten via ieder touchpoint een persoonlijke en op maat gemaakte ervaring te bieden. Wilt u weten hoe?

Download onze gratis whitepaper!

Peter van Noord is partner en mede oprichter van De Nieuwe Zaak. Binnen de directie is hij verantwoordelijk voor operations en (door)ontwikkeling van e-commerce software.
Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze 2-wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste commerce nieuws!

© 2018 De Nieuwe Zaak