Whitepaper – De herontdekte en gedigitaliseerde manier van B2B verkopen

Whitepaper – De herontdekte en gedigitaliseerde manier van B2B verkopen

Merlinde Blei   •  5 april 2018

Het traditionele B2B verkoopmodel maakt een kritiek keerpunt. Tot recent werden legers aan verkopers en callcentermedewerkers ingezet om verkoop te stimuleren en klanten te ondersteunen. Maar vandaag de dag vindt bij B2B klanten zowel de informatieconsumptie als de transactie online en op mobile devices plaats.

Deze klanten willen de online experience van een B2C omgeving, terwijl zij daarbij ook het B2B specifieke koop- en zelfbedieningsmechanisme verwachten. Het conflict tussen online en offline verkoopkanalen wordt zo steeds groter en frustrerender voor klanten die een naadloze omni-channel koop ervaring verwachten.

In deze whitepaper bespreekt Intershop uitdagingen waar je als bedrijf misschien al mee te maken hebt en de oplossingen om deze te kunnen tackelen.

Wil je meer informatie en voorbeelden over hoe je als bedrijf je online B2B verkoopkanaal kunt optimaliseren?

Download dan via deze link de gratis whitepaper.

Merlinde is Marketeer. Binnen De Nieuwe Zaak houdt zij zich bezig met de ontwikkeling en ondersteuning van alle corporate marketing- en communicatie uitingen.
Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze 2-wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste commerce nieuws!

© 2018 De Nieuwe Zaak