Whitepaper – Inzicht in benchmarks van online fashion

Jurriën Kerstholt   •  2 december 2015

Thuiswinkel.org en de Ecommerce Foundation hebben gezamenlijk een onderzoek uitgevoerd onder bijna 250 fashion retailers in zeven landen over de belangrijkste 21 e-commerce KPI’s. Het rapport geeft belangrijke inzichten in de prestaties van online fashion spelers. In vergelijking met andere branches valt onder meer de lage bounce rate (30,4%) op. Verder is een opvallend hoog percentage herhaalaankopen gesignaleerd. Tevens gaat een deel van het onderzoek in op de omvang van de retailers en op het belang van omnichannel retail.

Whitepaper_Ecommerce-Fashion-Benchmark

Voor bedrijven die aan de hand van de uitkomsten specifiekere vergelijkingen willen maken of meteen aan de slag willen gaan, geldt dat ze kunnen putten uit de expertise van kennis-­ en consultingpartners. De Ecommerce Foundation heeft hiertoe partnerships afgesloten met consultancybureaus die expert zijn in e-­commerce en in staat zijn om vraagstukken – van strategie tot implementatie en ICT – op te lossen. De Nieuwe Zaak is één van deze geselecteerde bureaus.

Via de ‘Custom Ecommerce Benchmark’ krijgt u meer inzicht in hoe u presteert ten opzichte van uw concurrenten, op basis van meer dan 250 KPI’s. Daarnaast ontvangt u praktisch advies over hoe u uw e-commerce-activiteiten kunt verbeteren. Op basis van de KPI’s vergelijkt De Nieuwe Zaak uw bedrijf met andere bedrijven die in de fashion branche actief zijn. U ontvangt een gemakkelijk te delen Excel-bestand waarin u deze KPI’s kunt invullen. De Nieuwe Zaak begeleidt u, indien nodig, bij het vinden van de juiste data.

Alle gegevens worden uiteindelijk verzameld door de Ecommerce Foundation. Zij zorgen er uiteraard voor dat uw gegevens niet bij andere partijen terechtkomen. Het eindresultaat en een advies op maat over hoe u uw e-commerce prestaties kunt verbeteren presenteren we graag bij u op kantoor.

Vul hieronder uw e-mailadres in en ontvang het benchmark rapport in uw mailbox of neem contact met ons op over de mogelijkheden! Met het aanvragen van de whitepaper houden we u wekelijks op de hoogte van het laatste e-commerce nieuws.

Jurrien Kerstholt is partner en mede oprichter van De Nieuwe Zaak. Binnen de directie is hij verantwoordelijk voor marketing en sales, plus het ontwikkelen van succesvolle e-commerce strategieën en omnichannel transities.
Blijf op de hoogte

Meld u aan voor onze wekelijkse e-commerce nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste e-commerce nieuws!

© 2018 De Nieuwe Zaak