Whitepaper – Meer engagement met je klanten via e-mail

Roger van Kampen   •  11 januari 2016

Engagement is een doorlopend proces, maar wat is de beste manier om het engagement van je klanten te verbeteren? In deze whitepaper over meer engagement met je klanten via e-mail leest u direct een aantal toepasbare methoden en aanbevelingen.

Binnen e-mailmarketing zijn drie stadia van engagement te onderscheiden, namelijk Interest (interesse), Attention (aandacht) en Action (actie). Het uiteindelijke doel is natuurlijk om uw abonnee een actie uit te laten voeren die leidt tot een bezoek aan uw website en het laten plaatsvinden van een conversie. Maar hoe zorgt u ervoor dat abonnees alle stadia doorlopen?

Vul hieronder uw gegevens in en ontvang de complete whitepaper over meer engagement met je klanten via e-mail in uw mailbox of neem contact met ons op over de mogelijkheden! Met het aanvragen van de whitepaper houden we u wekelijks op de hoogte van het laatste e-commerce nieuws.

Wilt u meer engagement met klanten via e-mail bereiken?

Neem contact met ons op!
Blijf op de hoogte

Meld u aan voor onze wekelijkse e-commerce nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste e-commerce nieuws!

© 2018 De Nieuwe Zaak