CATCH UP ontbijtsessie

Heb jij het gemist?

Heb jij 3 juli gemist?

Afgelopen 3 juli hebben wij onze klanten bijgepraat over het onderwerp Conversie Attributie. Tijdens deze ochtensessie heeft Google onze klanten exclusief bijgepraat over de nieuwste ontwikkelingen op dit gebied. Daarnaast hebben Sander Noordink (advertising specialist) en Wouter van der Heijden (analystics consultant) hun meegenomen in de succes cases van dit moment.

Waarom Conversie Attributie?
70% van de bedrijven worstelt met het handelen op basis van conversie attributie inzichten en wij helpen je graag verder. Conversie attributie is het correct toewijzen van de waarde van een conversie aan 1 van je marketingkanalen die hebben gezorgd voor websitebezoek, voorafgaand aan de conversie. We hebben uitgelegd wat het is, welke modellen er zijn, hoe je je marketingcampagnes nog beter kunt optimaliseren en dit direct kunt toepassen binnen jouw organisatie. Dit alles natuurlijk onder het genot van een heerlijke croissant en een verse jus.

 

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze 2-wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste commerce nieuws!

© 2019 De Nieuwe Zaak