De top 9 geheimen van een goed marketingplan voor 2020

De top 9 geheimen van een goed marketingplan voor 2020

en   •  19 november 2019

“Voor je het weet is het Pasen” werd er onlangs gekscherend bij ons in de wandelgangen gezegd. We staan aan de vooravond van 2020 dus is het tijd voor het maken van plannen voor het nieuwe jaar. En met de veranderingen die we in de markt zien of bepaalde omstandigheden in jouw organisatie kan het zijn dat er aanleiding is om investeringen te doen in IT-systemen, automation tools, nieuwe producten of het aanboren van (nieuwe) markten. Je maakt hier een weloverwogen besluit in door een marketingjaarplan op te stellen. Aan de hand van een businesscase breng je in kaart wat er nodig is om je doelstellingen te behalen door kosten en baten op een rij te zetten.

In dit whitepaper geven we jou 9 gouden tips voor het opstellen van jouw marketingjaarplan voor 2020.

Download hier de whitepaper!


Auteurs

Jeroen is digital marketing strateeg. Hij houdt zich bezig met overkoepelende marketingvraagstukken die zich richten op het succes op de lange termijn. Hoe kan je je marketingorganisatie het beste inrichten? Hoe laat je data echt voor je werken? Hoe kies je een goede positionering in het hedendaagse marketinglandschap? Hij wordt blij van het ontleden van complexe vraagstukken en die omzetten in een eenvoudig stappenplan voor de toekomst. Altijd vanuit de huidige volwassenheid van de marketingorganisatie en met het oog op de ambities in de toekomst.
Mirle is marketing & communicatie medewerker bij De Nieuwe Zaak. Binnen De Nieuwe zaak houdt zij zich bezig met de ontwikkeling van corporate marketing en communicatie uitingen, leadgeneratie en events.
Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze 2-wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste commerce nieuws!

© 2019 De Nieuwe Zaak