
Haal met Datatrics tot wel 30% meer omzet uit je data
ZO DOEN WE HET

Datatrics vormt de verbinding tussen je databronnen met slimme integraties om zo een compleet beeld van je klant te vormen. Dit beeld gebruik je om de juiste content op het juiste moment te serveren aan je klant. De Nieuwe Zaak is Gold Partner van Datatrics en legt de verbindingen en gebruikt de inzichten om je business case te overtreffen en je digitale marketing naar het niveau van personaliseren te tillen.
De kracht van personalisatie met Datatrics
1. Al je data op een plek
Koppel eenvoudig al je kanalen en krijg een overzicht van alle interne en externa data.
2. Bouw 360 graden klantprofielen op
Krachtige algoritmes en machine learning om klantintentie te voorspellen.
3. Maak relevante customer journeys
Datatrics toont relevante en persoonlijke content in elke fase van de customer journey.
Zo doen we het
Workshop personalisatie
We komen er samen achter wat er binnen jouw organisatie nodig is om te beginnen met personaliseren.
Datatrics implementatie
We begeleiden je bij het implementeren van Datatrics en leren je hoe je ermee werkt.
Datatrics optimalisatie
We laten je steeds beter gebruik maken van Datatrics, zodat je stap voor stap groeit met personalisatie.

Webinar: Meer omzet door de inzet van personalisatie
Op donderdag 30 april gaven De Nieuwe Zaak en Datatrics een webinar over de kracht van personalisatie.
Zie je het gedrag van je klanten veranderen? Heb je te maken met een dalend conversiepercentage door de corona crisis? Wij geven je inzicht in hoe je relevanter kunt communiceren met jouw doelgroep!

“Met de algoritmes van Datatrics spelen we optimaal in op de diversiteit onder onze klanten. Onze bezoekers beleven een zo gepersonaliseerd mogelijke ervaring op onze webshop en wij realiseren hogere conversiepercentages. Een win-winsituatie dus!”
Remy Essers, Online Marketeer Heutink

“Door Datatrics gericht in te zetten zijn we vele malen relevanter geworden voor onze klanten.”
Michiel Dijkstra, Adj. Hoofd Marketing BookSpot
Benieuwd naar de case?

“Met Datatrics kunnen we beter inspelen op de individuele behoefte van onze klant en realiseren we een verbetering van het conversiepercentage.”
Klaas Poelarends, Online Marketing Manager Raven

“Wij zien dat we met de inzichten uit onze data onze klanten een betere klantervaring kunnen bieden. Datatrics is de ideale oplossing om deze betere ervaring te bieden!”
Gertjan Polet, E-commerce Manager Tuinland