Haal met Datatrics tot wel 30% meer omzet uit je data

Verhoog conversie en klantloyaliteit door relevanter en data-driven te communiceren met je doelgroep.

ZO DOEN WE HET

Webinar: Meer omzet door de inzet van personalisatie

Op donderdag 30 april gaven De Nieuwe Zaak en Datatrics een webinar over de kracht van personalisatie.

Zie je het gedrag van je klanten veranderen? Heb je te maken met een dalend conversiepercentage door de corona crisis? Wij geven je inzicht in hoe je relevanter kunt communiceren met jouw doelgroep!

Webinar terugkijken

De kracht van personalisatie met Datatrics

1. Al je data op een plek

Koppel eenvoudig al je kanalen en krijg een overzicht van alle interne en externa data.

2. Bouw 360 graden klantprofielen op

Krachtige algoritmes en machine learning om klantintentie te voorspellen.

3. Maak relevante customer journeys

Datatrics toont relevante en persoonlijke content in elke fase van de customer journey.

Zo doen we het

Workshop personalisatie

We komen er samen achter wat er binnen jouw organisatie nodig is om te beginnen met personaliseren.

Direct aan de slag

Datatrics implementatie

We begeleiden je bij het implementeren van Datatrics en leren je hoe je ermee werkt.

Direct aan de slag

Datatrics optimalisatie

We laten je steeds beter gebruik maken van Datatrics, zodat je stap voor stap groeit met personalisatie.

Direct aan de slag


Datatrics vormt de verbinding tussen je databronnen met slimme integraties om zo een compleet beeld van je klant te vormen. Dit beeld gebruik je om de juiste content op het juiste moment te serveren aan je klant. De Nieuwe Zaak is Gold Partner van Datatrics en legt de verbindingen en gebruikt de inzichten om je business case te overtreffen en je digitale marketing naar het niveau van personaliseren te tillen.

Contact opnemen

 

“Met de algoritmes van Datatrics spelen we optimaal in op de diversiteit onder onze klanten. Onze bezoekers beleven een zo gepersonaliseerd mogelijke ervaring op onze webshop en wij realiseren hogere conversiepercentages. Een win-winsituatie dus!”

Remy Essers, Online Marketeer Heutink

 

“Door Datatrics gericht in te zetten zijn we vele malen relevanter geworden voor onze klanten.”

Michiel Dijkstra, Adj. Hoofd Marketing BookSpot

Benieuwd naar de case?

Lees hier hoe Datatrics BookSpot heeft geholpen om relevanter voor haar klanten te worden.

 

“Met Datatrics kunnen we beter inspelen op de individuele behoefte van onze klant en realiseren we een verbetering van het conversiepercentage.”

Klaas Poelarends, Online Marketing Manager Raven

 

“Wij zien dat we met de inzichten uit onze data onze klanten een betere klantervaring kunnen bieden. Datatrics is de ideale oplossing om deze betere ervaring te bieden!”

Gertjan Polet, E-commerce Manager Tuinland

Zet nu de eerste stap om je digitale marketing een boost te geven met de voordelen van Datatrics en De Nieuwe Zaak.

Met Datatrics kies je voor:

  • Eenvoudige setup door 120 standaard koppelingen.
  • Automatische faseherkenning in de customer journey.
  • Ingebouwde machine learning.

Met De Nieuwe Zaak kies je voor:

  • Data specialisten die het uiterste uit Datatrics halen.
  • Digitale marketing specialisten die je business case boosten.
  • Ervaren strategen die weten hoe je groeit met personalisatie.

Laat je gegevens achter, dan nemen we contact met je op om te starten met personalisatie.

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze 2-wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste commerce nieuws!

© 2020 De Nieuwe Zaak