Slimme e-mailstructuur levert Wolky 54% meer omzet op
Bekijk case
Slim segmenteren, persoonlijk communiceren, meer converteren
Met Klaviyo zet je e‑mailmarketing in als groeimotor. DNZ helpt je om slimme segmentaties, gepersonaliseerde campagnes en geautomatiseerde flows op te zetten. Zo bouw je aan klantrelaties die converteren en blijven renderen.
Veel organisaties sturen nog steeds generieke e‑mails naar hun hele klantenbestand. Het gevolg? Lage open rates, weinig conversie en geen betrokken klantbase.
Klaviyo verandert dat. Met diepgaande segmentatie, AI‑gedreven personalisatie en geautomatiseerde flows stuur je altijd de juiste boodschap, op het juiste moment, naar de juiste doelgroep.
Klaviyo geeft je de mogelijkheid om je klanten volledig te begrijpen en een 360 graden klantbeeld te vormen. Zo beveel je producten of diensten aan waar ze echt op zitten te wachten en bereik je altijd de juiste persoon, op de juiste plek en met de juiste uiting. Met één centrale plek voor je data en meer dan 300 manieren om data voor je te laten werken.
Creëer doelgroepen op basis van aankoopgedrag, interesses en interacties voor maximale relevantie.
Zet welcome flows, heractivatiecampagnes en abandoned cart e‑mails op die 24/7 omzet genereren.
AI past content en aanbiedingen aan per ontvanger, waardoor je meer waarde uit je e‑maillijst haalt.
Bekijk case
We starten met het analyseren van je huidige e‑mailstrategie, segmentatie en database. Daarna richten we Klaviyo in met flows, sjablonen en triggers afgestemd op jouw merk en doelgroep.
Na livegang blijven we campagnes optimaliseren met A/B‑tests, performance-analyses en nieuwe segmentaties.
AI speelt een centrale rol in onze Klaviyo-aanpak. Van onderwerpregels die automatisch geoptimaliseerd worden tot het voorspellen van churn en koopintentie: AI helpt ons je campagnes continu slimmer te maken en rendement te verhogen.