Waarom kiezen voor e-mail en marketing automation?
E-mail marketing en marketing automation geeft je de mogelijkheid om, naast directe conversie, te werken aan resultaten op de lange termijn.
Doordat je gericht communiceert met je doelgroep, het juiste bericht op het juiste moment in de gehele klantreis stuurt bouw je een sterke reputatie op als afzender. Je klanten willen jouw mails openen, omdat het bekend is dat de inhoud interessant is.
Met marketing automation focus je op het verbeteren van de klantervaring. Het doel daarvan is dat merkvoorkeur opgebouwd wordt bij je doelgroep.
Deze merkvoorkeur zorgt voor een hogere retentie en een sterkere word-of-mouth. Daardoor hoef je minder mediabudget in te zetten op bestaande klanten en wordt acquisitie via, onder andere, de betaalde kanalen effectiver. Win-win, dus!
De ROI van e-mail en
marketing automation.
Door timing, personalisatie en focus op de klant haal je het maximale uit je e-mail en marketing automation activiteiten.
Betere retentie door marketing automation zorgt ervoor dat je minder mediabudget kwijt bent aan het terugwinnen van bestaande klanten.
Klanten nemen minder vaak contact op met de klantenservice, omdat ze door marketing automation perfect worden geïnformeerd, ook na de aankoop.
Alle disciplines haken aan.
Onze multidisciplinaire aanpak zorgt ervoor dat we e-mail marketing optimaal inzetten. Dat houdt in dat onze e-mail en marketing automation experts de klus niet alleen klaren. In samenhang met alle disciplines binnen Performance Marketing, Digitale Merkactivatie, en E-commerce ontwikkelen we jouw ideale digitale strategie en belichten we jouw vraagstuk vanuit iedere hoek.
Onze experts werken volgens ons unieke Volwassenheidsmodel. We helpen je om stap voor stap meer datagedreven te werken, zodat je jouw ambities realiseert. Altijd vanuit inzichten die gebaseerd zijn op data. Deze inzichten geven richting in het uitbouwen van een passende marketingstrategie. En krijg je grip en sturing op je belangrijkste KPI's.
E-mail & marketing automation:
zo doen we dat.
Wil jij een gedegen e-mail & marketing automation strategie, maar weet je niet waar je moet beginnen? Of wil je meer rendement halen uit je e-mail marketing? Dan kan ons E-mail Volwassenheidsanalyse & Stappenplan jou helpen!
huidige situatie We verzamelen alle gegevens die we nodig hebben om de huidige situatie van e-mail marketing van jouw organisatie te bepalen.
workshop We werken de contactstrategie uit met daarop verschillende touchpoints en campagnes. Hier bepalen we jouw volgende stap.
Multidisciplinair e-mail en
marketing automation werk.
Tuinland is continu bezig om eenheid in de uitstraling aan te brengen. Het gevoel van Tuinland wil je, naast in de winkels en webshop, ook in je mailbox hebben.
Lees verder
BookSpot groeit in digitale marketing volwassenheid door gepersonaliseerde content aan te bieden aan haar klanten.
Lees verder
Zo zette DPG Media de volgende stap in Digital Marketing Maturity neemt door te groeien in data en e-mailmarketing.
Lees verder
E-mail en marketing
automation experts.
De e-mail & marketing automation discipline is onderdeel van onze Performance Marketing en Leadgeneratie oplossingen.
Experts op het gebied van e-mail marketing zijn:
Verder praten?
Gezellig! En geheel vrijblijvend natuurlijk. We ontdekken graag wat er nodig is om jouw doelen te behalen en vertellen graag over onze e-mail en marketing automation aanpak.
Het juiste e-mail en marketing automation pakket in samenhang met jouw bestaande systemen helpt bij het realiseren van jouw doelstellingen. Met een helder plan en agile aanpak gaan we vol energie aan de slag om jouw ambities waar te maken.
Wat drink je het liefst? Laat je gegevens achter, dan zorgen wij dat het klaar staat ;). Tot snel!