E-mail Marketing bij De Nieuwe Zaak.

E-mail Marketing
& Automation.

Binnen Digitale Marketing is e-mail marketing automation één van de meest krachtige kanalen om van prospects klanten te maken, maar ook om je klantenkring te behouden en uit te breiden. Wil jij ook relevanter communiceren in je e-mails?
Aan de slag met E-mail Marketing
Geef je fans wat ze willen

Waarom kiezen voor e-mail en marketing automation?

E-mail marketing en marketing automation geeft je de mogelijkheid om, naast directe conversie, te werken aan resultaten op de lange termijn. 

Doordat je gericht communiceert met je doelgroep, het juiste bericht op het juiste moment in de gehele klantreis stuurt bouw je een sterke reputatie op als afzender. Je klanten willen jouw mails openen, omdat het bekend is dat de inhoud interessant is. 

Met marketing automation focus je op het verbeteren van de klantervaring. Het doel daarvan is dat merkvoorkeur opgebouwd wordt bij je doelgroep.

Deze merkvoorkeur zorgt voor een hogere retentie en een sterkere word-of-mouth. Daardoor hoef je minder mediabudget in te zetten op bestaande klanten en wordt acquisitie via, onder andere, de betaalde kanalen effectiver. Win-win, dus! 

Stem je e-mails af op je ontvangers.

Ontdek in dit darkpaper hoe je Dark Mode op de juiste manier inzet.
Download whitepaper 'Dark mode in e-mail'
E-mail in de mix

De ROI van e-mail en
marketing automation.

Door timing, personalisatie en focus op de klant haal je het maximale uit je e-mail en marketing automation activiteiten. 
Hoge conversieratio door e-mail en marketing automation. Hoge conversieratio. Omdat je de inhoud van je e-mails  gepersonaliseerd is, sluit het aanbod veel beter aan op de ontvanger. Dat werkt inspirerend en versterkt de behoefte.  
Hogere retentie door e-mail en marketing automation. Hogere retentie. Door een verbetering op de klantervaring ontstaat er merkvoorkeur. De klant komt vaker terug en blijft langer klant. Dat is duurzame groei.  
Sterkere word-of-mouth door e-mail en marketing automation. Sterkere word-of-mouth. Klanten delen hun ervaringen met elkaar. Mond-tot-mond en via social media. Die word-of-mouth wordt sterker door een betere klantervaring.  
Efficiënte inzet mediabudget door e-mail en marketing automation. Efficiëntere inzet mediabudget.

Betere retentie door marketing automation zorgt ervoor dat je minder mediabudget kwijt bent aan het terugwinnen van bestaande klanten. 

 
Minder druk op de klantenservice door e-mail en marketing automation. Minder druk op de klantenservice.

Klanten nemen minder vaak contact op met de klantenservice, omdat ze door marketing automation perfect worden geïnformeerd, ook na de aankoop.

 
Meer klantinzicht door e-mail en marketing automation. Verrijking van het klantbeeld. De inzet van marketing automation geeft je veel meer inzicht in het gedrag en behoefte van je klanten omdat bijna alles meetbaar is, zonder cookies.

 
Samen zijn we sterker

Alle disciplines haken aan.

Onze multidisciplinaire aanpak zorgt ervoor dat we e-mail marketing optimaal inzetten. Dat houdt in dat onze e-mail en marketing automation experts de klus niet alleen klaren. In samenhang met alle disciplines binnen Performance Marketing, Digitale Merkactivatie, en E-commerce ontwikkelen we jouw ideale digitale strategie en belichten we jouw vraagstuk vanuit iedere hoek.

Onze experts werken volgens ons unieke Volwassenheidsmodel. We helpen je om stap voor stap meer datagedreven te werken, zodat je jouw ambities realiseert. Altijd vanuit inzichten die gebaseerd zijn op data. Deze inzichten geven richting in het uitbouwen van een passende marketingstrategie. En krijg je grip en sturing op je belangrijkste KPI's. 

Leer het van de meesters

E-mail & marketing automation:
zo doen we dat.

Wil jij een gedegen e-mail & marketing automation strategie, maar weet je niet waar je moet beginnen? Of wil je meer rendement halen uit je e-mail marketing? Dan kan ons E-mail Volwassenheidsanalyse & Stappenplan jou helpen!

1
Analyse
huidige situatie
We verzamelen alle gegevens die we nodig hebben om de huidige situatie van e-mail marketing van jouw organisatie te bepalen.
2
Onderzoek e-mail volwassenheid We maken inzichtelijk wat de huidige situatie is van het e-mail marketing kanaal en bepalen we jouw e-mail volwassenheidsniveau.
3
Roadmap
workshop
We werken de contactstrategie uit met daarop verschillende touchpoints en campagnes. Hier bepalen we jouw volgende stap.
4
Plan van aanpak en helder adviesrapport We werken alles uit tot een concreet adviesrapport en brengen jouw e-mail marketing tot een hoger niveau!
Wie moet je hebben?

E-mail en marketing
automation experts.

De e-mail & marketing automation discipline is onderdeel van onze Performance Marketing en Leadgeneratie oplossingen.
Experts op het gebied van e-mail marketing zijn:

Rémon van Maurik Digital Marketing Consultant Rémon helpt je bij het zetten van de juiste digitale marketing stappen.
Daniel Mul E-mail marketing Consultant Daniel is technisch consultant op het gebied van e-mail marketing.
Michael Groenewegen E-mail Marketing Consultant Michael weet alles van e-mail marketing: van campagne tot techniek.
Frank Beke Lead Data & Analytics Als Lead Data & Analytics helpt Frank om de maximale waarde uit klantdata te halen.
Jij bent vast toe aan een bakkie

Een betrouwbare partner voor het uitbesteden van e-mail marketing.

Op zoek naar een betrouwbaar e-mail marketing bureau om uw e-mail marketing uit te besteden? Bij De Nieuwe Zaak begrijpen we hoe essentieel e-mail marketing is voor het vergroten van jouw klantenbestand en het verhogen van de klantretentie. Ons ervaren team van e-mailmarketeers heeft de expertise om effectieve e-mailcampagnes te ontwikkelen die gericht zijn op het stimuleren van conversies en het versterken van de relatie met de klanten. Ook zijn we gespecialiseerd in retentie marketing en marketing automation, waardoor we jouw e-mail marketing strategie naar een hoger niveau tillen. 

Gezellig! En geheel vrijblijvend natuurlijk. We ontdekken graag wat er nodig is om jouw doelen te behalen en vertellen graag over onze e-mail en marketing automation aanpak. Wat drink je het liefst? Laat je gegevens achter, dan zorgen wij dat het klaar staat 😉. Tot snel!