Contact
Contact
De ultieme gids voor e-mailmarketing.

Starten met
E-mailmarketing

Leer hoe je start met e-mailmarketing, van strategie tot verschillende soorten e-mailcampagnes.

Download het whitepaper 'Dark Mode in e-mail'

Bereik meer met E-mailmarketing.

Bereik je doelen met het juiste bericht op het juiste moment. Wil je alles leren over hoe je meer bereikt met e-mailmarketing? Zet hier jouw volgende stap.

Help, mijn e-mail abonnees zijn inactief!

Voorkom vertroebelde e-mail rapportages en een slechte reputatie bij e-mailproviders. Heractiveer je e-mail abonnees!
Download spiekbriefje
Het juiste bericht op het juiste moment

Wat is e-mailmarketing?

Binnen Digitale Marketing is e-mailmarketing één van de meest krachtige kanalen om van prospects klanten te maken, maar ook om je klantenkring te behouden en uit te breiden. Er zijn wereldwijd namelijk meer dan 3,9 miljard e-mailgebruikers!

Door het juiste bericht op het juiste moment te versturen sluit je volledig aan op de behoeften en verwachtingen van je doelgroep. Doe je dat goed, dan is de Return on Investment (ROI) hoog.

Daarnaast is e-mail de beste fanbase die je als marketeer kunt hebben. De klant kiest er namelijk voor om van jouw merk of organisatie bewust informatie te blijven ontvangen.

Belangrijk is wel dat de informatie die ze ontvangen relevant is voor hen. Dit kan door e-mails te triggeren door het gedrag van de gebruiker of de situatie waarin hij zich bevindt. Zo komt er iedere keer verrassende en relevante content in de inbox.

Door met content marketing in iedere fase van het aankoopproces aanwezig te zijn, help je consumenten met het oplossen van hun problemen. Vertel een verhaal met je klant in de hoofdrol en laat zien hoe jij ze kan ondersteunen. Doe je dit het beste? Dan win je het vertrouwen van de klant.

 

Merkactivatie

 

Stap voor stap starten

Hoe start je met e-mailmarketing?

Veel organisaties zien het belang in van e-mailmarketing. Maar, waar moet je beginnen? Om te beginnen is het van belang om een database te hebben met een substantiële hoeveelheid e-mailadressen. Vuistregel is wel: beter een kleine betrokken base dan een grote base met een lage betrokkenheid. Start bij de basis door een goed inschrijfformulier op je website te plaatsen waar je klanten en potentiële klanten zich kunnen inschrijven voor je nieuwsbrief. Voeg ook de mogelijkheid voor opt-in toe aan je check-out. Het beste is om op een vast verzendtijdstip, bijvoorbeeld iedere vrijdagochtend, je nieuwsbrief te versturen. Dit zorgt voor een betrouwbare en consistente ervaring voor je ontvangers. 

Vraag voorkeuren uit

Uiteraard wil je zo relevant mogelijk zijn, hiervoor heb je data van je ontvangers nodig. Denk aan interesse voorkeuren qua content bijvoorbeeld. Deze data kun je opvragen door een zogeheten verrijking campagne, zoals bijvoorbeeld een poll of een quiz. 

Naast het uitvragen van voorkeuren is het ook te adviseren om klikgedrag in de mails en op je website te gebruiken om e-mails te personaliseren. Combineer dit vervolgens met de aankoophistorie van de ontvanger om mailings nog relevanter te maken. Bijvoorbeeld onderhoudstips voor een reeds aangekocht product.

Meer dan een nieuwsbrief

De nieuwsbrief communicatie vormt de hartslag van e-mailmarketing. Maar, daarnaast zijn je e-mails ook door middel van triggers in te richten. Denk bijvoorbeeld aan een review e-mail die wordt verstuurd op het moment dat je klant een aankoop heeft gedaan of een verlaten winkelwagen e-mail wanneer iemand zijn aankoop niet heeft voltooid. In de basis is het dus van belang om:

  • een base op te bouwen;
  • deze base betrokken te houden door regelmatig te mailen;
  • steeds meer te weten te komen over je ontvangers om uiteindelijk zo relevant mogelijk te worden qua boodschap en timing.

Wat is split testing in e-mailmarketing?

Als je het hebt over e-mailmarketing, dan heb je het vaak ook over split testing of A/B-testing. A/B-testen is een kwantitatieve onderzoeksmethode waarin er twee varianten met elkaar vergeleken worden. Zo ontdek je welke variant het beste of gewenste resultaat oplevert. Een testgroep wordt bij een A/B-test in tweeën gedeeld. Het eerste deel krijgt het origineel (versie A) te zien, het tweede deel een variant (versie B) hierop. 

A/B-testen zorgt ervoor dat je beter inzicht in je doelgroep krijgt. Zo meet je hoe je doelgroep op bepaalde zaken reageert. Hoe meer inzicht, hoe betere e-mails er verstuurd kunnen worden. Er zijn namelijk altijd verbeterpunten - met A/B-testen ontdek je deze. 

Binnen e-mailmarketing zijn er verschillende elementen waarop je een A/B-test uit kunt voeren. Denk aan het verzendtijdstip, de lay-out, de onderwerpregel, de naam van de afzender en de tekst in je call to action.   

Wat is het verschil tussen e-mailmarketing en e-mailmarketing automation?

E-mailmarketing automation is een meer geavanceerde manier van e-mailmarketing. Bij e-mailmarketing automation worden de e-mails geautomatiseerd verstuurd, met de juiste boodschap op het juiste moment en naar de juiste persoon. Denk aan een bericht om je te feliciteren met je verjaardag of dat er nog een product in je winkelwagen staat. 

E-mailmarketing automation zorgt er vaak voor dat er veel relevantere e-mails worden verstuurd. Door verschillende data aan elkaar te koppelen, stuur je de ontvanger waar hij of zij op dat moment naar op zoek is. 

 

Download het spiekbriefje 'Een schone e-mail database in 6 stappen' en heractiveer je e-mail abonnees.
Eindeloze mogelijkheden

Alle soorten e-mailmarketing.

In e-mailmarketing zijn er veel soorten e-mails van elkaar te onderscheiden. Lees hier de meest voorkomende soorten en waar ze aan moeten voldoen.

Nieuwsbrieven

Een nieuwsbrief is een e-mail die op regelmatige basis naar de abonnees van de nieuwsbrief wordt verstuurd. Nieuwsbrieven gaan vaak over een bepaald onderwerp of thema. De abonnees worden op de hoogte gehouden van het laatste nieuws, worden geïnspireerd of aangezet tot een klikactie of aankoop. Het is belangrijk om bij het maken van een nieuwsbrief de ontvanger in gedachten te houden. De abonnees hebben namelijk een bepaalde verwachting van de inhoud. 

De nieuwsbrief moet vooral herkenbaar zijn. Door de huisstijl en de merkwaarden toe te voegen, wordt herkenning en vertrouwen gecreëerd. Ook is een goede nieuwsbrief gebruiksvriendelijk, overzichtelijk, aantrekkelijk en foutloos geschreven. Volgens de AVG-wetgeving moet er een afmeldlink in de nieuwsbrief staan. 

Servicemail

De servicemail is een contactmoment dat wordt geïnitieerd als vervolg op een actie of een eerder contactmoment. Dit kan bijvoorbeeld een bestelling of een aanvraag van een lidmaatschap zijn. Omdat de servicemail wordt verstuurd nadat de klant een handeling heeft uitgevoerd, wordt deze mail vaak aandachtiger gelezen dan bijvoorbeeld een nieuwsbrief. De klant verwacht namelijk een reactie op zijn handeling. Voorbeelden van servicemails zijn:

  1. Orderbevestiging
    Deze mail ontvangt de klant na een bestelling. Hierin wordt de bestelling bevestigd en de verwachte leverdatum gecommuniceerd. Dit wordt ook wel een transactionele e-mail genoemd.
  2. Wijziging in leverdatum
    Het kan voorkomen dat de verwachte leverdatum niet gehaald kan worden. Een mail met de nieuwe leverdatum wordt dan verstuurd. 
  3. Niet meer leverbaar
    Als het product niet meer geleverd kan worden, ontvangt de klant hier een bericht over.
  4. Opzegbevestiging
    Deze mail bevat een bevestiging van een opzegging, bijvoorbeeld als iemand zich afmeldt van de nieuwsbrief. 

Actiemails

Een actiemail wordt vaak gebruikt om de klant op te roepen tot een aankoop. De actie is bijvoorbeeld een kortingscode, spaarprogramma, winactie of cashback actie. Maar, dit hoeft niet het geval te zijn. Actiemails kunnen ook ingezet worden om de ontvanger bijvoorbeeld te vragen een enquête in te vullen of om een andere handeling uit te voeren.

Een actiemail moet voldoen aan een heldere actie. Het moet voor de ontvanger duidelijk zijn wat de actie inhoudt en tot wanneer de actie geldt. 

Review mail

Als je meer inzicht wil hebben in hoe klanten over jouw bedrijf denken, kun je ze oproepen om een review te schrijven. Vaak worden review mails gestuurd na een aankoop of contact met de klantenservice. Zo vraag je actief om een beoordeling en ontdek je wat de plus- en minpunten zijn van de klantreis.

Deze feedback is interessant voor jou als bedrijf, omdat je zo kunt zien wat je goed doet en wat je nog kunt verbeteren. Ook zijn reviews erg waardevol om andere klanten te trekken. Voor toekomstige klanten zijn gebruikersreviews erg belangrijk in het aankoopproces. Tegenwoordig leest 92% van de consumenten online reviews, dus social proof is erg belangrijk. Positieve reviews zorgen dus voor meer klanten!

Profielverrijking mail

Door middel van het sturen van een profielverrijking mail, leer je jouw abonnees beter kennen. Zo kun je e-mailcampagnes nog beter laten aansluiten op hun wensen en eisen. Ook is het hierdoor mogelijk om personalisatie toe te passen.

Een schoenenwinkel kan bijvoorbeeld vragen welke maat de klant heeft, zodat hij of zij alleen schoenen in eigen maat te zien krijgt. Of uitvragen of de klant interesse heeft in mannen- of damesschoenen. Zo worden de toekomstige mails relevanter!

Productaanbeveling mail

Webshops hebben tegenwoordig ontzettend veel data. Je kunt bijvoorbeeld zien wanneer je klant een bepaald product heeft bekeken, maar niet heeft aangeschaft. Deze data kun je goed gebruiken voor een productaanbeveling mail.

In deze mail wijs je de klant nogmaals op het product waar interesse in is getoond. Ook kun je vergelijkbare of aanverwante producten tonen. 

VIP member mail

Je kunt ervoor kiezen om klanten VIP member te laten worden. Deze members krijgen dan bijvoorbeeld extra voordelen of spaaracties, worden eerder op de hoogte gebracht van kortingsacties of krijgen exclusieve kortingsacties en speciale aanbiedingen of producten.

Het is dus noodzakelijk dat er een duidelijk VIP programma wordt uitgedacht, voor je de eerste VIP member mail verstuurt. In deze mail wordt de bevestiging van de aanmelding en de voordelen van het VIP membership nog eens benoemd.

Event-driven e-mails

Event-driven e-mail is een onderdeel van een event driven e-mailcampagne. Dit houdt in dat na bepaalde acties, handelingen of data een geautomatiseerde mail wordt gestuurd. Voorbeelden van event-driven e-mails zijn verjaardagsmails, abandoned shopping cart e-mails, heractivatie mails of reminders.

Verjaardagsmail

Een verjaardagsmail bevat een attentie op de verjaardag van de abonnee. Dit kan een felicitatie, presentje of een speciale kortingscode zijn. Maar liefst 48% van de Nederlanders ontvangt graag een verjaardagsmail van een webshop, blijkt uit onderzoek van Spotler. Reden genoeg om de verjaardag van je abonnees niet te vergeten! 

Heb je deze informatie niet van je abonnees? Voer dan een profielverrijking campagne uit, zodat je gepersonaliseerd kunt gaan mailen. 

Abandoned shopping cart e-mails

Stel: een klant vult zijn winkelmandje, maar verlaat de webshop zonder af te rekenen. Dit is iets wat vaak gebeurt en kan verschillende redenen hebben. Een paar voorbeelden:

  • Fun shopping
  • Vergelijkend winkelen
  • De winkelwagen wordt gebruikt als verlanglijstje
  • Te hoge prijzen of verzendkosten
  • Een te moeilijk afrekensysteem
  • Technische problemen
  • Afleiding
  • Producten bewaren voor later
  • Slecht retour- of ruilbeleid

Het is mogelijk om deze twijfelende bezoekers over te halen om alsnog een aankoop te doen. Dat is mogelijk met een abandoned shopping cart e-mail. In deze mail wordt vermeldt welke producten nog in de winkelmand staan, vaak wordt dit visueel getoond door een afbeelding van het product erbij te zetten. Belangrijk is dat er een duidelijke call-to-action in de mail staat, zodat de bezoeker de aankoop alsnog kan voltooien. Een extra overtuiging tot aankoop kan ook een eenmalige kortingscode zijn.

Welkomstmails

Wanneer iemand zich inschrijft voor een mailinglijst, zoals een nieuwsbrief, stuur je een welkomstmail. Dit is eigenlijk een bevestiging van de inschrijving. Een welkomstmail is de ultieme mogelijkheid om je merkwaarden en huisstijl te introduceren aan je abonnees. Zorg er dus voor dat je welkomstmail visueel aantrekkelijk is en de juiste boodschap overbrengt. Ook is het belangrijk dat er in de welkomstmail wordt vermeldt dat de abonnee zich altijd weer kan uitschrijven voor de mail. Zet daarom ook een link naar de uitschrijfpagina in de mail.

Reminders

Een reminder is een mail waarin de ontvanger herinnerd wordt aan bepaalde evenementen of gebeurtenissen. Heb je bijvoorbeeld een speciale kortingsdag in het verschiet? Of een live evenement? Dan stuur je een reminder voor dit evenement na de aankondiging ervan. vaak wordt dit een paar dagen voor het event of de gebeurtenis gestuurd.

Reminders kunnen ook ingezet worden om service te bieden. Bijvoorbeeld wanneer een aangeschaft product toe is aan een onderhoudsbeurt, of wanneer het een logische stap is om een herhaalaankoop te doen. 

Promotionele e-mails

Een promotionele e-mail is de traditionele product nieuwsbrieven. In deze mail staat informatie over nieuwe producten, speciale aanbiedingen of tips om bepaalde aankopen te doen. Zorg ervoor dat deze mails aansluiten bij het eerdere aankoopgedrag van de klant, om een zo relevant mogelijke aanbieding te kunnen doen. 

Reactivatie e-mails

Inactieve e-mail abonnees zijn een veel voorkomend probleem voor veel e-mailmarketeers. Met inactief worden de abonnees die over een bepaalde periode geen enkele mailing meer hebben geopend bedoeld. Vaak is dit aandeel de helft of zelfs driekwart van de e-mail base. 

Gelukkig kun je met een reactivatie e-mailcampagne proberen deze inactieve abonnees weer actief laten worden. Zo hoef je deze groep niet direct uit je adressenbestand te wijzigen. Hoe je dat doet lees je in het spiekbriefje “In 6 stappen een schone e-mail database”.

Download nu

Seizoensgebonden e-mails

Seizoensgebonden e-mails worden net voor of tijdens het nieuwe seizoen verstuurd. Laat bijvoorbeeld de nieuwe seizoensproducten zien met de bijbehorende acties. De meest favoriete seizoenen zijn het voorjaar/de zomer (inclusief het nieuwe schoolseizoen) en de winter, met de focus op december. In elk seizoen zijn er verschillende haakjes om seizoensgebonden mails te versturen. In de modebranche kun je bijvoorbeeld het voorjaar of de herfst gebruiken voor tussenjassen, de zomer voor de nieuwste badmode en de winter voor de meest feestelijke kleding.

Ga verder met e-mailmarketing.

Benieuwd hoe we e-mailmarketing multidisciplinair inzetten? 
Meer leren over Performance Marketing
Van zenden naar begrijpen

De juiste strategie voor
e-mailmarketing.

Een e-mailmarketing strategie opzetten kan kan op meerdere manieren! Lees verder en ontdek hoe je een sterke strategie formuleert.

Concurrentieanalyse

Om een goede e-mail strategie op te zetten is het belangrijk om te kijken wat er in de markt gebeurt. Een concurrentieanalyse is een belangrijk onderdeel van je e-mailmarketing strategie. Bij een concurrentieanalyse zet je op een rij wie je belangrijkste concurrenten zijn en welke sterke en zwakke punten zij hebben ten opzichte van jouw organisatie. Op deze manier krijg je een goed beeld op welke zaken je uitblinkt en waar er nog werk aan de winkel is. Tip: schrijf je in op de nieuwsbrief van je concurrenten.

SWOT-analyse

SWOT staat voor Strengths (sterktes), Weaknesses (zwaktes), Opportunities (kansen) en Threats (bedreigingen). In een SWOT analyse zet je alle sterktes, zwaktes, kansen en bedreigingen op een rijtje om te kijken waar de focus van je e-mailmarketing strategie op moet liggen. Sterktes en zwaktes heb je vaak meer invloed op, aangezien deze vanuit je eigen organisatie komen. Hier kom je achter door de volgende vragen te stellen:

  • Waar zijn we goed in?
  • Wat loopt goed?
  • Waar zijn we niet goed in?
  • Wat werkt niet?
  • Wat kan beter?
  • Waar zitten onze zwakke plekken als team?

Kansen en bedreigingen komen uit je externe omgeving, hier kun je dus wel op inspelen met je sterktes maar heb je minder invloed op aangezien deze afhankelijk zijn van de ontwikkelingen in markt of het land waarin je opereert. Kansen en bedreigingen achterhaal je door bijvoorbeeld de volgende vragen te stellen:

  • Welke kansen en ontwikkelingen zien wij door externe ontwikkelingen?
  • Welke bedreigingen zien we voor ons in de ontwikkelingen in de markt/politiek?
  • Zijn er wijzigingen in onze omgeving die, als we niets doen, kunnen leiden tot een serieuze bedreiging voor ons.

Doelstellingen

Doelstellingen zijn een belangrijk onderdeel van je e-mailmarketing strategie. Wanneer je niet weet wat je wil bereiken is het natuurlijk erg lastig te bepalen of je e-mail strategie succesvol is geweest. Doelstellingen zijn er marketing breed maar ook specifiek voor e-mailmarketing natuurlijk. Zorg er altijd voor dat je doelstellingen SMART zijn. SMART staat voor Specifiek, Meetbaar, Acceptabel, Realistisch en Tijdsgebonden. Op deze manier kun je straks ook meten of je doelstellingen binnen de gestelde deadline is gehaald. 

“Eind 2021 willen we een omzet van 1 miljoen uit het kanaal e-mail hebben gerealiseerd” is een voorbeeld van een SMART doelstelling. Naast omzet is e-mail ook een belangrijk relatie kanaal. Doelstellingen rondom service, zoals bijvoorbeeld het verlagen van het aantal retouren, kan ook een belangrijke doelstelling van e-mail zijn. 

Contactstrategie

De contactstrategie geeft weer hoe er met bestaande klanten en potentiële klanten wordt gecommuniceerd op verschillende fases in de customer journey via het kanaal e-mail. Door met verschillende slimme campagnes in te spelen op alle fases van je customer journey zorg je voor betrokkenheid en behoud van klanten. 

E-mailmarketing is het perfecte medium om hierop in te spelen. De contactstrategie vormt de basis van je e-mailmarketing strategie. 

Stel jezelf de volgende vragen om tot een goede contactstrategie te komen:

  1. Welke triggers gebruiken we om timing en content relevanter te maken
  2. Welke contactmomenten zijn er?
  3. Hoe kunnen we personalisatie inzetten door middel van interactie data, aankoopdata en webactiviteit?

Uitvoering

Je doelstellingen en contactstrategie vormen de basis. Maar, net zo belangrijk is uiteraard de uitvoering. Het is belangrijk om je af te vragen of dat je voldoende capaciteit hebt om je e-mailmarketing strategie te realiseren. 

Daarnaast kan het handig zijn om externe expertise in te schakelen om je te helpen de basis op te zetten. Het opzetten van e-mail marketing automation campagnes kost in het begin wat tijd, maar zodra het staat vergt het relatief weinig inspanning. Dan ga je zelfs kosten besparen door bijvoorbeeld handmatige processen te automatiseren.  

Budget

Budget is goed om rekening mee te houden, maar laat je er niet teveel door beperken bij het vormen van je strategie en plan. E-mailmarketing is namelijk één van de meest effectieve kanalen voor het versterken van loyaliteit binnen het bestaande klantenbestand en het stimuleren van commercie. Ook is het een fantastisch kanaal om potentiële klanten te benaderen om over te gaan tot het doen van een aankoop. 

Wanneer je e-mailmarketing op een goede manier inzet kan het je een Return On Investment (ROI) van 1:38 opleveren. Dit wil zeggen dat iedere euro die je in e-mailmarketing investeert het 38-voudige oplevert! Dit maakt e-mailmarketing de absolute koning van de ROI. Als je de ROI inzichtelijk krijgt van e-mail wordt het budget minder beperkend en kun je sneller gaan groeien. 

Wat te doen met inactieve abonnees?

Een e-mailmarketing consultant voert regelmatig analyses uit op de performance van de e-mails. Dit levert altijd erg waardevolle inzichten op en kun je zien wat er goed gaat, maar ook wat er mis gaat met e-mailmarketing. Wat vaak naar voren komt, is dat er veel inactieve abonnees zijn. Dat zijn abonnees die over een bepaalde periode geen enkele e-mail meer hebben geopend. Deze groep wil je niet weggooien, want het is nog steeds je doelgroep en je wilt ze bereiken. Maar: inactieve abonnees kosten niet alleen geld, ze zijn zelfs schadelijk voor de rest van je e-mail bestand. 

Het is natuurlijk belangrijk dat je gaat nadenken over hoe je kunt voorkomen dat abonnees inactief worden. Maar wat doe je met je huidige inactieve abonnees? Voordat je ze uit je adressenbestand filtert kun je eerst proberen om ze te heractiveren. 

Download hieronder het stappenplan ‘In 6 stappen een schone e-mail database’ om te lezen hoe je inactieve abonnees kunt heractiveren. 

Download nu
Nog niet overtuigd?

De voordelen van e-mailmarketing.

  • Hoge ROI
    Relevantie is het belangrijkste uitgangspunt om een hoge ROI (gemiddeld 38:1) te behalen. Zo stem je de boodschap af op de juiste persoon en het juiste moment.

  • Relevanter communiceren
    De klant bepaalt zelf of hij de e-mail wil ontvangen. Zo is de klant ook als eerste op de hoogte van nieuwe collecties, diensten of aanbiedingen waarvan hij kan profiteren.

 

  • Hogere engagement
    Door de klant op het juiste tijdstip de juiste content te sturen, voldoe je aan zijn/haar behoefte. Dit zorgt voor een hoge open- doorklik- en conversieratio.

  • Data, data en nog eens data
    E-mails komen direct in de inbox van de ontvanger terecht. Vanuit e-mail krijg je veel data over wat jouw ontvangers interessant vinden. Deze data gebruik je bijvoorbeeld voor relevante advertenties en cross- en upsell.
Stap voor stap aan de slag

Hoe volwassen is jouw
e-mailmarketing?

Wil jij een gedegen e-mailmarketing strategie, maar weet je niet waar je moet beginnen? Of wil je meer rendement halen uit je e-mailmarketing? Dan kan ons E-mail Maturity Analyse & Stappenplan jou helpen! We doorlopen daarbij de volgende stappen:

1. Analyse huidige situatie

Start bij het begin. Onze e-mailmarketing experts verzamelen alle gegevens die we nodig hebben om de huidige situatie van e-mailmarketing van jouw organisatie te bepalen.

2. Onderzoek e-mail volwassenheidsniveau

Op basis van de gegevens maken we inzichtelijk wat de huidige situatie is van het e-mailmarketing kanaal en bepalen we het e-mail volwassenheidsniveau.

3. Roadmap workshop

We gaan om tafel om de contactstrategie uit te werken met daarop verschillende touchpoints en campagnes. Het maturity model wordt gebruikt om de randvoorwaarden voor het stappenplan te bepalen.

4. Plan van aanpak en helder adviesrapport

We werken de uitkomsten van de analyse en roadmap workshop uit in een concreet adviesrapport met daarin handvatten om jouw e-mailmarketing tot een hoger niveau te brengen.

Leer het van de meesters

E-mailmarketing bij DNZ.

  • Uniek volwassenheidsmodel
    We werken volgens ons beproefde, datagedreven volwassenheidsmodel. 
  • Elk platform
    We zetten e-mailmarketing in via ieder e-mail platform, onder andere CanopyDeploy, Spotler, Copernica, Selligent en Tripolis.
  • Experts in e-mailmarketing
    Onze experts richten zich onder andere op e-mailmarketing analyses, strategie, implementatie, template bouw, dashboarding, review, advies en trainingen.
  • Multidisciplinair aan de slag
    Onze teams werken multidisciplinair, waardoor design, UX, CRO, data, SEO en techniek samen met het e-mailmarketing team het beste resultaat halen.

Hulp nodig met jouw volgende stap?

Ontdek hoe je met Performance marketing hoe jouw doelen te behalen.
Meer leren over Performance Marketing