Personaliseren en A/B-testen? Dat doe je met De Nieuwe Zaak en VWO.

VWO.

Experimenteer met A/B-tests en start met personaliseren voor je doelgroep.
Even zonder lastige termen

Wat is VWO?

Het VWO-platform wordt wereldwijd gebruikt door veel vooraanstaande organisaties en biedt goede oplossingen voor het experimenteren en valideren van diverse vormen van A/B-tests, personalisatie en biedt uitgebreide segmentatie en analysemogelijkheden.

De Nieuwe Zaak werkt al 10 jaar succesvol samen met VWO als certified partner. Zo hebben we als eerste een API-koppeling ontwikkeld met VWO en hebben onze specialisten inmiddels honderden A/B-tests uitgevoerd en conversies gemaximaliseerd.

Kiezen wordt een makkie

De voordelen van VWO.

Naadloze integratie. VWO heeft koppelingen voor o.a. Google Analytics en e-commerce platformen als BigCommerce.  
Personalisatie - Relevantie Meer dan A/B testing.

Naast A/B-testing biedt VWO diverse mogelijkheden om te segmenteren en te personaliseren.

 
CRO Resultaat Gegarandeerd succes.

VWO werkt actief mee om de doelen te behalen en biedt snel support bij vragen voor specifieke oplossingen.

 
Samen kom je verder

Ruim 10 jaar Certified Partner.

De Nieuwe Zaak werkt al ruim 10 jaar samen met VWO als Certified Partner. Daardoor hebben we veel expertise in huis en ruime ervaring op het gebied van implementatie, gebruik, kwaliteit en doorontwikkeling. Zo hebben we als eerste partij ooit een API-koppeling met VWO gebouwd.

Door deze nauwe samenwerking met VWO kunnen we onze klanten via ons Agency account een mooi prijsvoordeel bieden.

API koppeling bekijken

Jij bent vast toe aan een bakkie

Verder praten?

Gezellig! En geheel vrijblijvend natuurlijk. We ontdekken graag wat er nodig is om jouw doelen te behalen en vertellen graag over onze aanpak. 

Als Partner van VWO zetten we graag samen met jou de volgende stap in optimalisatie voor marketplaces. 

Met VWO kies je voor:

  • een resultaatgerichte aanpak van conversie ratio optimalisatie volgens een bewezen proces;
  • hoogopgeleide experts op het gebied van psychologie, data en human technology;
  • jarenlange ervaring met experimenteren en valideren in zowel B2B, B2C en Non-profit organisaties;
  • multidisciplinair: optimaliseren op het gebied van branding- en performance marketing, websites en technisch platform.

Zet de volgende stap met marketplaces! Wat drink je het liefst? Laat je gegevens achter, dan zorgen wij dat het klaar staat ;). Tot snel!