Contact
Contact
Over Morgen - DNZ Podcast

Over Morgen.

De DNZ podcast over digitale trends.

Luister toch eens

Over Over Morgen.

In Over Morgen bespreken we de trends in digital. Wat brengt de toekomst ons? We kijken verder dan onze neus lang is en zijn op zoek naar de ontwikkelingen die de digitale wereld van morgen vormgeven.

Johan Keurentjes, CEO van De Nieuwe Zaak, is benieuwd. Wat ga jij overmorgen doen?

 

 

Geen aflevering missen van Over Morgen?

Abonneer op Over Morgen in je favoriete podcast app: 

Shownotes per aflevering.

Rustig even teruglezen waar we het in de afleveringen over hebben? Dat kan hoor. 

Aflevering 1 | Trends in digital

In deze aflevering praat Johan met Jurriën Kerstholt, oprichter van De Nieuwe Zaak, over trends. Hoe gaat DNZ daarmee om? Welke trends waren veelbelovend, maar werden uiteindelijk niks? Welke trends zitten we nu middenin? En welke trends zien we op ons af komen?

Aflevering 2 | Branding: overbodig of basis van je organisatie?

In deze aflevering van Over Morgen vertelt Creatief Strateeg Iwan Blokzijl over het belang van branding. Is branding de basis van iedere organisatie? Of is het alleen voor de Apple's van deze wereld?

Johan en Iwan gaan dieper in op de volgende stellingen:

  1. Branding is niet belangrijk. Als je een goed product of dienst hebt verkoopt dit zichzelf wel.
  2. Branding, dat is toch alleen voor de Apple’s van deze wereld?
  3. Je kunt een merkstrategie opzetten, maar mijn medewerkers houden zich daar toch niet aan.
Aflevering 3 | Leadgeneratie: een koud kunstje?

In deze aflevering van Over Morgen vertelt Marketing Manager Bjørn Hascher over leadgeneratie.

Johan en Bjørn gaan dieper in op de volgende stellingen:

  1. Leadgeneratie, inbound marketing, account based marketing, demand generation.. Dat is allemaal één pot nat.
  2. Leadgeneratie is een koud kunstje en werkt nog altijd hetzelfde.
  3. Met een goede tool is leadgeneratie makkelijk gefixt.
Aflevering 4 | Trends in data en privacy

In deze aflevering van Over Morgen vertelt Lead Data & Analytics Frank Beke over trends in data en privacy. Johan en Frank gaan dieper in op de volgende stellingen:

  1. Veel bedrijven gebruiken data vooral om achteraf keuzes goed te praten dan vooraf keuzes te onderbouwen.
  2. Werken met data beknopt de creativiteit.
  3. De focus op privacy en het verdwijnen van cookies maakt het steeds moeilijker om relevante online marketing te bedrijven.
    Antwoord op de Huiskamervraag over cookies en privacy: Ghostery is de extensie voor je browser die laat zien welke cookies waar gepost worden.
Aflevering 5 | Digitale transformatie: hype of hygiëne?

In deze aflevering van Over Morgen vertelt Account Director Stefan Buitenhuis over digitale transformatie. Ze gaan dieper in op de volgende stellingen:

  1. Digitale transformatie is noodzaak, geen trend.
  2. Digitaal transformeren is vooral gericht op IT en automatisering daarin.
  3. Digitaal transformeren houdt nooit meer op.
Aflevering 6 | Digitale trends voor 2023

In deze aflevering van Over Morgen vertelt Marketing Strateeg Mats van Essen over de trends die hij ziet voor 2023. Ze gaan dieper in op de volgende onderwerpen:

  1. Welke trends uit 2022 nemen we mee?
  2. Hoe zit het met voice search en de metaverse?
  3. Wat kun je nu al doen om op trends voor 2023 in te springen?
  4. Hoe ga je mee met trends in tijden van recessie?
Aflevering 7 | Growth Hacking

In deze aflevering van Over Morgen vertelt CRO Lead Marlies Wilms Floet over Growth Hacking, conversieratio optimalisatie en de cultuur van experimenteren. 

Johan en Marlies gaan dieper in op de volgende onderwerpen:

  1. Welke termen zijn belangrijk en welke kunnen we vergeten?
  2. Growth Hacking trends op de korte en lange termijn
  3. Duurzaamheid in conversieratio optimalisatie
  4. Welk percentage van je marketingbudget moet je uitgeven aan CRO?
  5. Zijn er verschillen in CRO tussen B2B en B2C organisaties?

Hulp nodig met jouw volgende stap?

Even verder praten kan geen kwaad.
Contact opnemen