Bjørn Hascher 1 juli 2022 1 minuten leestijd

Intershop Inpulse 2022: Boost Your Business

Inpulse 2022, hét wereldwijde evenement van e-commerce platform leverancier Intershop, vond dit jaar plaats in Amsterdam. De Nieuwe Zaak was hier als Gold- en Business Partner of the Year 2021 uiteraard bij. E-commerce specialisten, Intershop experts en klanten van DNZ volgden in de Beurs van Berlage een gevarieerd programma over actuele thema’s en Intershop productontwikkelingen.

Het thema dit jaar was Boost Your Business! De noodzaak hiervoor kwam duidelijk naar voren tijdens alle gesprekken. Veel grote bedrijven opereren nog traditioneel, vaak door het ontbreken van een acute noodzaak om te veranderen.

COVID-19 heeft veel bedrijven echter wakker geschud en in laten zien dat digitalisering van hub business noodzakelijk is om risico’s voor hun toekomstige business weg te kunnen nemen. De onzekerheid door de huidige economische trends lijken deze investeringen niet in de weg te staan.

Ook de Nieuwe Zaak helpt haar Intershop klanten met het boosten van hun business. Niet alleen met Intershop implementaties, maar ook met het continue optimaliseren van bijvoorbeeld de klantervaring. Marlies Wilms Floet, Lead Conversion Rate Optimization, UX Research and Customer Insights expert van De Nieuwe Zaak lie zien welke praktische optimalisaties voor flink hogere conversies zorgen. Zo helpen we onze klanten iedere dag verder om het rendement van de e-commerce investeringen te maximaliseren.

Meer leren over CRO? Lees onze blogs!

Is er echt verschil tussen B2B en B2C koopgedrag?
De beste aanpak voor user testing: online, UX-lab of op locatie?
avatar

Bjørn Hascher

Bjørn is bij DNZ verantwoordelijk voor groei, marketingstrategie, merk en de eigen marketingorganisatie.

Hulp nodig met jouw volgende stap?

Even verder praten kan geen kwaad.
Contact opnemen