Display Advertising

Haal het maximale resultaat uit display advertenties.

ONTDEK DE VOORDELEN

Creëer een groot bereik met Display Advertising

Display Advertising draagt bij aan de zichtbaarheid van je organisatie en merk, het bouwen aan brand awareness, het realiseren van meer websiteverkeer en het genereren van leads.

Het is niet het conversie-kanaal bij uitstek, maar kan wel zorgen voor een eerste contactmoment. Ook kun je bestaande bezoekers opnieuw benaderen door middel van retargeting en benut je de potentie van het visuele aspect van advertenties.

Met Display Advertising toon je banners op verschillende websites en platformen, zoals apps. Een display banner bevat over het algemeen een afbeelding, logo en een call-to-action.

Er zijn verschillende manieren om Display binnen Digital Advertising in te zetten, denk aan statische beelden, animaties of rich media. Om op te vallen zijn relevante en sterke uitingen een must, want succes is niet vanzelfsprekend!

Voordelen van Display Advertising

Display Advertising bij De Nieuwe Zaak is resultaatgericht

Resultaatgericht

Test continu welke boodschap,
doelgroep, data en
platformen het beste
werken voor jouw
campagne om zo het
optimale resultaat te behalen.

Groot bereik

Bereik potentiële klanten, ook als ze
je nog niet kennen
of niet naar je op
zoek zijn. Dit kan een
waardevol eerste contactmoment opleveren.

Push-marketing

Bereik jouw
doelgroepen over
bijna het hele internet
door gebruik te maken
van data en inzichten.
Target op demografie,
geografie, affiniteit en
aankoopintentie.

Display Advertising bij De Nieuwe Zaak is impactvol

Impactvol

Zorg voor een
onvergetelijke eerste
kennismaking met
goed ontworpen uitingen. Verwerk
video’s, games en
andere interactieve elementen en val op!

Hoe werkt Display Advertising?

Display Advertising is een doorvertaling van de (branding)strategie en kan onder andere ingezet worden via het Google Display Network, Display & Video 360 of diverse medianetwerken zoals DPG Media en STER. Door te zorgen dat Display Advertising naadloos aansluit bij de (omnichannel) strategie, kunnen er mooie successen behaald worden. Daarbij hanteren we het volgende stappenplan:

1. Doelen formuleren

We beginnen met het bepalen van doelstellingen om tot een ambitieuze en realistische stip aan de horizon te komen. 

Display Advertising bij De Nieuwe Zaak is schaalbaar

2. Schaalbaar design

We maken met ons creatieve team een schaalbaar design om zo op alle formaten te kunnen adverteren.

3. Inrichten campagnes

We werken de campagnes uit en verwerken daarin de inzichten die we vooraf hebben opgedaan.

Display Advertising bij De Nieuwe Zaak

4. Monitoren en optimaliseren

Door een continu proces van evaluatie van de resultaten optimaliseren we de campagnes.

Met Display Advertising krijg je:

  • Een juiste doorvertaling van je (branding)strategie.
  • Ervaren specialisten met kennis van alle prominente advertising netwerken, DSP’s en tooling.
  • Een groot bereik en hogere naamsbekendheid bij jouw doelgroep.
  • Impact op je (bedrijfs)doelstellingen

Met De Nieuwe Zaak kies je voor:

  • Multidisciplinaire experts in Design, UX, CRO, Data, CRO, SEO
    en Techniek die samen met het Digital Advertising team het beste resultaat behalen
  • Werken volgens ons unieke Maturity model om jouw volwassenheid in Digital Advertising te ontdekken en de
    stappen tot groei te zetten
  • Jarenlange ervaring, van startup tot enterprise projecten

Laat je gegevens achter, dan nemen we contact met je op om te starten met Display Advertising.

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze 2-wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste commerce nieuws!

© 2021 De Nieuwe Zaak