
Display Advertising
Creëer een groot bereik met Display Advertising
Display Advertising draagt bij aan de zichtbaarheid van je organisatie en merk, het bouwen aan brand awareness, het realiseren van meer websiteverkeer en het genereren van leads.
Het is niet het conversie-kanaal bij uitstek, maar kan wel zorgen voor een eerste contactmoment. Ook kun je bestaande bezoekers opnieuw benaderen door middel van retargeting en benut je de potentie van het visuele aspect van advertenties.
Met Display Advertising toon je banners op verschillende websites en platformen, zoals apps. Een display banner bevat over het algemeen een afbeelding, logo en een call-to-action.
Er zijn verschillende manieren om Display binnen Digital Advertising in te zetten, denk aan statische beelden, animaties of rich media. Om op te vallen zijn relevante en sterke uitingen een must, want succes is niet vanzelfsprekend!
Voordelen van Display Advertising
Resultaatgericht
Test continu welke boodschap,
doelgroep, data en
platformen het beste
werken voor jouw
campagne om zo het
optimale resultaat te behalen.
Groot bereik
Bereik potentiele klanten, ook als ze
je nog niet kennen
of niet naar je op
zoek zijn. Dit kan een
waardevol eerste contactmoment opleveren.
Push-marketing
Bereik jouw
doelgroepen over
bijna het hele internet
door gebruik te maken
van data en inzichten.
Target op demografie,
geografie, affiniteit en
aankoopintentie.
Impactvol
Zorg voor een
onvergetelijke eerste
kennismaking met
goed ontworpen uitingen. Verwerk
video’s, games en
andere interactieve elementen en val op!
Hoe werkt Display Advertising?
Display Advertising is een doorvertaling van de (branding)strategie en kan onder andere ingezet worden via het Google Display Network, Display & Video 360 of diverse medianetwerken zoals DPG Media en STER. Door te zorgen dat Display Advertising naadloos aansluit bij de (omnichannel) strategie, kunnen er mooie successen behaald worden. Daarbij hanteren we het volgende stappenplan:

1. Doelen formuleren
We beginnen met het bepalen van doelstellingen om tot een ambitieuze en realistische stip aan de horizon te komen.

2. Schaalbaar design
We maken met ons creatieve team een schaalbaar design om zo op alle formaten te kunnen adverteren.
1. Doelen formuleren
We beginnen met het bepalen van doelstellingen om tot een ambitieuze en realistische stip aan de horizon te komen.
2. Schaalbaar design
We maken met ons creatieve team een schaalbaar design om zo op alle formaten te kunnen adverteren.
3. Inrichten campagnes
We werken de campagnes uit en verwerken daarin de inzichten die we vooraf hebben opgedaan.
4. Monitoren en optimaliseren
Door een continu proces van evaluatie van de resultaten optimaliseren we de campagnes.