Digital Out Of Home zorgt voor impact in Bouwmaat campagne
Bekijk case
Rotterdam city takeover
Met een grootschalige city takeover kleurde DNZ Rotterdam in Exact-stijl en zorgde voor maximale zichtbaarheid en merkbeleving in de stad.
Hoe bereik je zoveel mogelijk bezoekers van het Exact Live! event, zowel vooraf als achteraf, op een manier die écht opvalt? En hoe heet je iedereen op een impactvolle manier welkom.
We hebben digitale schermen in de buurt van Ahoy ingezet. Gedurende 2 tot 3 uur, zowel voor als na het event, werden op deze schermen speciale boodschappen getoond die je niet kon missen!
Alle schermen rondom Ahoy kleurden een paar uur lang Exact rood. Een echte eyecatcher die de bezoekers direct in de juiste sfeer bracht en ervoor zorgde dat niemand er omheen kon.
Exact Live brengt duizenden ondernemers, finance professionals en accountants samen in Rotterdam Ahoy voor een dag vol innovaties, inzichten en ontmoetingen. De uitdaging was om zoveel mogelijk bezoekers zowel vooraf als achteraf te bereiken.
Met hulp van Livewall lanceerden we een city takeover-campagne met Digital-Out-Of-Home (DOOH) advertising rondom Exact Live. Alle beschikbare schermen in de buurt van Ahoy werden ingezet om bezoekers onderweg te verwelkomen en te bedanken
Trein- en metroreizigers kregen boodschappen als: 'Volgende stop Ahoy, ontdek nieuwe inzichten' en 'Je zit op het spoor naar nieuwe inzichten'. Automobilisten en taxireizigers werden begroet met: 'Nog 5 minuten naar nieuwe inzichten' en 'Welkom op Exact Live'.
Na het evenement verscheen een bedankboodschap op de schermen: '40 jaar innovatie dankzij jou. Bedankt!' en 'Nog meer inzichten? Kijk op exact.nl'. Zo kregen duizenden bezoekers een warm welkom én een positieve afsluiting.
Meer dan 200.000 impressies via meer dan 70 digitale schermen rondom Rotterdam zorgt voor ultieme zichtbaarheid rondom het evenement Exact Live.
Roadside schermen
Metro schermen
NS station schermen
Impressies
Het resultaat mag er zijn! Met maar liefst 7 uitingen kleurden alle schermen in Rotterdam rondom Ahoy twee keer per dag, drie uur lang, in het kenmerkende Exact rood.
Met scherpe communicatie op de uitingen die passen bij de manier van reizen. Dit alles zorgde voor maximale impact door volledig in te zetten op uitingen met motion (video). Het resulteerde in ruim 200.000 impressies!
Door te adverteren in gerichte tijdsloten - drie uur in de ochtend en drie uur in de namiddag - wisten we veel impact te maken tegen een vriendelijk budget en met een goede share of time. Niet alleen de doelgroep (bezoekers van het event) werd bereikt, maar ook mogelijke prospects van Exact.
De campagne kreeg een extra boost met een high-impact bonusscherm op Rotterdam Centraal, een locatie met grote zichtbaarheid en breed bereik!
Bekijk case
Bekijk case
Bekijk case
Bekijk case