Conversie Optimalisatie Consultancy

Ondanks uitgebreide verdieping in uw doelgroep tijdens de ontwerpfase is nooit met zekerheid te zeggen wat optimaal converteert. Onze conversie optimalisatie- en usability experts helpen u graag bij het stap voor stap verbeteren van uw conversie en orderwaarde, zodat u maximaal rendement uit al uw nieuwe- en terugkerende bezoekers kunt halen.

  • icon_expert-reviewSalesfunnel-analyse

    Doelgericht testen staat centraal binnen conversie optimalisatie. Maar bij doelgericht testen hoort doelgericht van start gaan. Door onze conversie optimalisatie trajecten altijd te beginnen met een uitgebreide salesfunnel-analyse, creëren we een gedetailleerd beeld van de aanwezige kansen. Op basis van high-impact / low-effort rangschikken we de kansen op hun priotiteit.  Zodoende kan er effectief en efficiënt gewerkt worden aan het optimaliseren van uw conversie, orderwaarde en rendement.

  • icon_web-analyticsLandingspagina optimalisatie

    Pas als zeker is dat u nergens onnodige afhakers heeft in het bestelproces, heeft het zin om goed naar de effectiviteit van de landingspagina’s in de salesfunnel te kijken. Onder landingspagina’s verstaan we alle pagina’s die bijdragen aan de beslissing om tot aankoop over te gaan. Bij de optimalisatie van deze pagina’s focussen we ons vooral op het winnen van vertrouwen, overtuigingskracht, logica en verwachtingsmanagement. Dit proces noemen we persuasion architecture en hangt nauw samen met usability.

  • icon_website-analyseCheckout proces

    Het heeft weinig zin om landingspagina’s te optimaliseren wanneer veel bezoekers alsnog afhaken in het checkout proces. Veel webwinkels kunnen hun rendement flink verhogen door het bestelproces van hun winkelmand te verbeteren. Bij het optimaliseren van een winkelmand en het bestelproces zijn conversieverbeteringen van 50% tot 100%, of zelfs meer, haalbaar voor de meeste webwinkels! Dit betekent tevens dat de waarde van bezoekers flink omhoog gaat, en dat onrendabel verkeer ineens wél rendabel kan zijn!

  • icon_softwareVliegwieleffect

    Conversie optimalisatie is van onschatbare waarde voor professionele webwinkels. Het heeft immers een overkoepelende invloed op de conversie en de ROI. Met verbeteringen in uw salesfunnel beïnvloedt u de waarde van al het inkomende verkeer. Hierdoor heeft conversie optimalisatie een vliegwieleffect op alle marketinginspanningen!

  • icon_a-bA/B en multivariate testing

    Er is nooit met zekerheid te zeggen wat optimaal werkt voor uw webwinkel. Op basis van het gevonden verbeterpunt ontwikkelen onze conversie optimalisatie en usability experts meerdere conversie-verhogende designvoorstellen. Aan de hand van A/B- of multivariate testing wordt bewezen welke variant het beste resultaat geeft in uw situatie. Deze variant wordt vervolgens geïmplementeerd. Conversie optimalisatie is een intensief en ongoing proces, waarbij we continu doorgaan met het testen en optimaliseren van de salesfunnel. Zo werken we pragmatisch en stap voor stap aan het verbeteren van uw rendement.

Gerelateerd werk

Wij werken voor klanten, niet voor awards.
We zijn dan ook erg trots op onderstaand werk.

Wilt u ook maximaal rendement op uw e-commerce activiteiten?
Neem vrijblijvend contact met ons op voor een kennismakingsgesprek!

Blog & laatste nieuws

Experts aan het woord & bedrijfsnieuws

Bekijk alle blog- en nieuwsartikelen

Experts

Aan het woord

  • Google Partner logo
  • adCore Platinum Agency logo
  • Thuiswinkel Business Partner logo
  • Bing Ads Accredited Professional logo
  • Tripolis Dialogue E-mailmarketing Solutions logo
  • FD Gazellen Awards 2013 logo