Geautomatiseerd conversie verhogen met Automated Data Analysis (ADA)

Zet de eerste stappen in personalisatie door data analyses geautomatiseerd uit te voeren.

ZO DOEN WE HET

De kracht van personalisatie met ADA

1. Geautomatiseerde analyses in de cloud uitvoeren

Data uit verschillende bronnen wordt centraal in de cloud gecombineerd in analyses die resulteren in inzichten voor optimaal gebruik van kanalen.

2. Transparante algoritmes en analyses

De koppelingen, databronnen, algoritmes, kanalen en analyses kies je zelf waardoor je precies weet wat er met je data gebeurt.

3. Eenvoudige uitbreiding van je data infrastructuur

Het is relatief eenvoudig om nieuwe databronnen te koppelen, nieuwe geautomatiseerde analyses uit te voeren en nieuwe inzichten te delen met nieuwe kanalen.

Met Automated Data Analysis (ADA) kies je voor:

  • Een Microsoft Azure Cloud Bases oplossing
  • Data verzameld en geanalyseerd op een centrale plek in de cloud
  • Diverse analyses om toe te passen op je data, zoals de Recency, Frequency, Monetary Value (RFM) analyse
  • Verschillende mogelijkheden om het klantenbestand te kunnen segmenteren
  • Gebruiksvriendelijke manier van werken
  • (Near) Real-time data koppelingen en data analyses
  • Gemakkelijk te exporteren en te gebruiken data

Direct aan de slag

Zo doen we het

Workshop personalisatie

We komen er samen achter wat er binnen jouw organisatie nodig is om te beginnen met personaliseren.

Direct aan de slag

ADA implementatie

We begeleiden je bij het inrichten van ADA en leren je hoe je ermee werkt.

Direct aan de slag

ADA optimalisatie

We voegen meer toepassingen van ADA toe, zodat je stap voor stap groeit met personalisatie.

Direct aan de slag

De Nieuwe Zaak en Automated Data Analysis (ADA)

Door Automated Data Analysis in te richten, zet je de eerste stappen om meer waarde uit je klantdata te halen. Door je data cloud based te analyseren en inzichten te gebruiken voor Digitale Marketing, worden marketingacties effectiever. De Nieuwe Zaak zorgt met een combinatie van specialisten voor de juiste ondersteuning om stap voor stap te groeien naar personalisatie.

Met De Nieuwe Zaak kies je voor:

  • Een combinatie van Data en Digital Marketing specialisten om het uiterste uit Automated Data Analysis te halen
  • Een strategische partner die je helpt om door te groeien naar een hoger data maturity niveau
  • Meerdere Customer Data Platform (CDP)-oplossingen in het portfolio om te implementeren
  • Een eigen Data & Customer Insights team met o.a. Data Scientists, Data Engineers en Web Analisten
  • Eigen Digital Marketing teams met diverse kanaalspecialisten
  • Ervaring met diverse analyses om een klantenbestand te segmenteren

Direct aan de slag met Automated Data Analysis

Laat je nummer achter en wij bellen je terug!

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze 2-wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste commerce nieuws!

© 2020 De Nieuwe Zaak