De Digital Commerce Marketing Meetlat

Hoe ga je van massale tv-campagnes naar relevante banners? Hoe ga je van een maandelijkse nieuwsbrief naar een trigger based e-mail met relevante inspirerende content? En hoe ga je van een generieke homepage naar een gepersonaliseerde homepage? Dat is niet alleen een kwestie van een keuze maken om het te gaan doen. Daar komen veel veranderingen bij kijken. Veranderingen van processen, systemen en mensen. Het is een proces waarin je werkt naar een doel en stap voor stap dichterbij komt.

De Nieuwe Zaak heeft een marketing groeimodel ontwikkeld wat bedrijven handvatten geeft om te groeien in de datagedreven digitale transformatie. Hierin wordt onderscheid gemaakt in 5 maturity fases:

  1. Productmarketing
  2. Kanaalmarketing
  3. Doelgroepmarketing
  4. Persoonlijke marketing
  5. Best next action marketing

In onze 4-delige blogserie nemen we je mee in iedere stap van dit proces. Schrijf je in via het formulier en ontvang de gehele blogserie.

Meer weten over data?

Lees dan alles over de presentaties van het Data Driven Commerce Event 2018.
Vraag de presentaties aan!
Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze 2-wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste commerce nieuws!

© 2019 De Nieuwe Zaak