Personalisatie vs vertrouwen

In de huidige tijd van meer aandacht voor privacy is het steeds belangrijker dat klanten toestemming geven om persoonlijke informatie te laten verzamelen. Aan ons de taak om hier verstandig mee om te gaan. Draait het hierbij alleen om vertrouwen?

Hoe haal je maximale waarde uit klantdata?

Data is op zichzelf niets bijzonders of iets onderscheidends, sterker nog, het is in iedere organisatie volop aanwezig. Data wordt pas onderscheidend als je in staat bent om deze data te gebruiken om je klanten beter te bedienen of om je bedrijfsprocessen verder te optimaliseren. Met behulp van data kun je klanten gericht targetten en op elk relevant moment in de customer journey aanwezig zijn. Je klant écht centraal zetten, we horen overal dat dat de toekomst is waarmee je maximaal resultaat behaalt. Maar de vraag is: hoe doe je dit? Wij nemen je stap voor stap mee in dit digitale transformatie proces, aan de hand van onze Digital Commerce Marketing Meetlat.

Lees meer

Haal 30% meer omzet uit je data

Verhoog conversie en klantloyaliteit door relevanter en data-driven te communiceren met je doelgroep. Zet nu de eerste stap om je digitale marketing een boost te geven met de voordelen van Datatrics en De Nieuwe Zaak.

Zo doen we het

Hoe verzamel je kennis over klanten én zet je dit in zonder je klant af te schrikken?

De consument wil wel delen, maar wil er wel iets voor terug krijgen… Zorg dat je relevant bent en geen weerstand oproept. Benieuwd naar wat een consument doet als je privacy niet serieus neemt? En wat je juist wél moet doen? Download de whitepaper nu, waarin we alle tips en tricks voor je op een rij hebben gezet!

Download whitepaper

Wat kunnen wij voor jou betekenen?

Wij helpen jou om de maximale waarde uit je klantdata te halen. Door data te analyseren genereren we bewezen klantinzichten waarmee jij jouw klanten en hun customer journeys nóg beter leert te begrijpen. Daarmee helpt De Nieuwe Zaak jou om op een data-gedreven manier de klant centraal te stellen en de doelstellingen te behalen. Hulp nodig? Neem gerust contact op.

Contact opnemen

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze 2-wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste commerce nieuws!

© 2020 De Nieuwe Zaak