Contact
Contact
Recruitment Marketing

Recruitment Marketing.

Vind passende kandidaten in de markt voor jouw vacatures met digitale recruitment marketing. Werk tegelijkertijd aan een sterk werkgeversmerk en vertel je unieke verhaal met relevante arbeidsmarktcommunicatie. 
Plan een afspraak
Even zonder lastige termen

Nieuwe collega's werven met recruitment marketing.

Met Digitale Recruitment Marketing werf je relevante kandidaten voor je vacatures en werk je tegelijkertijd aan een sterk werkgeversmerk. Op basis van een business case en met een team van specialisten identificeer je nieuwe collega’s en verleid je ze om te solliciteren.

Om nieuwe collega’s te werven moet je relevant zijn voor verschillende doelgroepen in verschillende fases van de recruitment journey. Digitale kanalen zijn hiervoor uitermate geschikt. Voor ervaren personeel en zeker voor studenten en young professionals.

Ben je met de juiste content aanwezig op iedere fase van de recruitment journey, dan verover je het hart van je potentiële nieuwe collega's!

De fases van de recruitment journey zijn:

Aantrekken (Zien-fase)
Het wekken van de belangstelling van de juiste personen voor je organisatie en vacatures; aantrekken van nieuwe (website)bezoekers.

Verleiden (Wensen en Denken-fase)
Het inspireren en informeren van de juiste personen met relevante content om vertrouwen op te bouwen om te solliciteren. 

Binden (Doen en Ervaren-fase)
Het omzetten van sollicitanten naar nieuwe collega’s en het vasthouden van geïnteresseerden in jouw werkgeversmerk.

Recruitment Marketing | De Nieuwe Zaak brengt je digitaal verder
Verder met vacatures

Waarom Recruitment Marketing van De Nieuwe Zaak?

Digitale Disciplines Team met 10 disciplines. Een team van ruim tien disciplines, die je niet zelf hoeft aan te nemen, werken onder regie aan jouw doen voor personeelswerving.  
Eén aanspreekpunt. Eén regisseur en aanspreekpunt helpt je bij het stapsgewijs behalen van jouw business case en wervingsdoelen.  
Leadgeneratie performance Realtime inzicht in KPI’s. De resultaten van digitale recruitment campagnes worden in een heldere dashboard bewaakt. Zo sturen we op juiste moment bij en halen we het gewenste resultaat.  
Full funnel digitale marketing Full funnel marketing. De aansluiting met Digitale Strategie, Merkactivatie en Performance Marketing zorgt voor optimale wervingsresultaten.  
DNZ Line Icons _CRO Experimenteren en optimaliseren. Door over alle digitale kanalen en wervingscampagnes te testen, te leren en te optimaliseren, kun je snel aanpassingen doorvoeren en resultaat maximaliseren.  
DNZ DNZ cultuur. Door onze sterke cultuur en merkwaarden,  werken klanten met plezier en voor langere tijd met ons samen. Vaak zelfs bij ons op kantoor.  
Klantbehoeftes die wij oplossen

Welke arbeidsmarktcommunicatie uitdagingen heb jij?

  • Hoeveel sollicitanten kan ik uit de markt halen voor mijn budget?
  • Hoe kan ik mijn doelgroep bereiken en verleiden om te solliciteren?
  • Hoe word ik onderscheidender en aantrekkelijker als werkgever?
  • Welke vacatureteksten werken het beste in de zoekresultaten van Google?
  • Hoe zet ik een aantrekkelijk beeld van de organisatie neer op social media?

 

  • Hoe ben ik concurrenten te slim af in de strijd om goed personeel?
  • Hoe maak ik een aantrekkelijke campagne?
  • Hoe optimaliseer ik mijn werken bij-website?
  • Hoe zorg ik ervoor dat meer potentiële nieuwe medewerkers het sollicitatieformulier invullen?
  • Welke informatie zoeken sollicitanten op onze website?
Digitale recruitment strategie

Kan ik wel concurreren met de grote online adverteerders?

In mijn branche kan ik met mijn budget niet concurreren met de top drie grote adverteerders op Google of Indeed. Hoe zorg ik ervoor dat ik niet honderd procent afhankelijk ben van advertising spend? Een slimme digitale strategie en inzet van middelen is dan een vereiste. Wil je eens sparren met een digitale strateeg over recruitment marketing? Plan dan hier een afspraak in.
Plan een afspraak
In drie stappen naar nieuwe collega's

Wat gaat De Nieuwe Zaak doen?

Om succesvol met recruitment marketing te zijn, nemen we samen met de klant de volgende drie stappen:

1
Recruitment plan. Wat is de digitale strategie en volwassenheid? Wat is je doelgroep? Wat zijn je doelen? En natuurlijk: hoe gaan we die doelen realiseren? Dat beantwoorden we in dit plan.
2
Basis op orde. Afhankelijk van jouw digitale volwassenheid en het recruitment plan brengen we de randvoorwaarden voor succes, zoals de inrichting van tooling, op orde.
3
Recruitment Marketing SLA. Met creatieve digitale campagnes, monitoring, analyses en conversie optimalisatie werken we maandelijks aan optimaal resultaat van jouw wervingsdoelen.
Zij gingen je al voor

Multidisciplinair
recruitment marketing werk.

De route naar meer vrachtwagenchauffeurs voor Tielbeke Voor transportbedrijf Tielbeke helpt De Nieuwe Zaak maandelijks met het werven van nieuwe chauffeurs die passen bij het bedrijf. Dit doen we met creatieve campagnes op kanalen als Instagram, TikTok en wervingssites.
Campagne kandidatengrijper voor ICTerGezocht

Voor ICT'ergezocht maakte DNZ rich media display banners waarbij met een grijper een geschikte kandidaat kon worden geselecteerd. Dit resulteerde in meer zichtbaarheid en interactie rondom het werkgeversmerk.

Meer werk
Jij bent vast toe aan een bakkie

Verder praten?

Gezellig! En geheel vrijblijvend natuurlijk. We ontdekken graag wat er nodig is om jouw wervingsdoelen te behalen en vertellen graag over onze Recruitment Marketing aanpak. 

Wat drink je het liefst? Laat je gegevens achter, dan zorgen wij dat het klaar staat ;). Tot snel!