We helpen klanten bij de volgende stap in het opbouwen van onderscheidend vermogen.

 

Door onderscheidend te zijn en op emotie in te spelen, win je het hart van je doelgroep. Want emotie maakt de keuzes, ratio beargumenteert waarom je die keuze hebt gemaakt. In een wereld met een overvloed aan uitingen die op consumenten worden afgevuurd, is de onderscheidende factor extra belangrijk om impact te kunnen maken. Maak het verschil met unieke branding, design, ux, content en campagnes.

BRANDING  DESIGN  USER EXPERIENCE  CONTENT  CAMPAGNES



MERKVOORKEUR

Branding

Een belangrijk onderdeel van onderscheidend vermogen is het opbouwen van merkvoorkeur. Iedere organisatie is op een unieke manier ontstaan, heeft een unieke oorsprong en is op een unieke manier gegroeid. Deze unieke elementen van een organisatie afgezet tegen het concurrentieveld zorgen samen voor een succesvol merk. Goede merken spelen in op de emotie van de klant; daar waar beslissingen worden genomen. Door merkidentiteit consequent door te vertalen naar een brand story, payoff, merknaam en andere uitingen wordt merkvoorkeur bij je doelgroep gecreëerd.

LEES VERDER

IMPACT

Design

Ben je alleen zichtbaar of maak je ook impact? Impact maak je door op te vallen met design. De Nieuwe Zaak weet hoe je tegelijkertijd onderscheidend kan zijn én authentiek kan blijven. Enerzijds wil je namelijk opvallen, anderzijds wil je dichtbij je eigen unieke zelf blijven. Alleen dan kun je klanten aantrekken en aan je binden.
CONTACT

UX

User Experience

Voor de beste user experience kruipen we in de huid van jouw klant. Op basis van data creëren we customer journeys die aansluiten bij de behoeftes van de doelgroep. We vertalen deze door naar een design dat rekening houdt met conventies (designpatterns) en tegelijkertijd verrassend is.

Daarnaast houden we rekening met de (on)mogelijkheden van het technische platform en de aansluiting met je merk. Alles in constant overleg en op basis van data uit user tests. Zo ontstaat een netwerk aan interacties dat samen de ideale klantreis vormt.

LEES VERDER

VERTROUWEN

Content

Deel je zomaar content of bouw je aan vertrouwen? Een merk bouwen is nooit een doel op zich, maar een manier om consumenten argumenten te geven om met je in zee te (blijven) gaan. Met verschillende soorten content overtuig je consumenten dat jij de beste keuze bent, door een onderscheidend verhaal en de juiste oplossing. Consumenten gaan in zee met bedrijven waar ze vertrouwen in hebben.

LEES VERDER

ACTIVATIE

Campagnes

Goede campagnes zijn een optelsom van heldere doelstellingen, een onderscheidend idee, goede content en de juiste kanalen om de doelgroep mee te bereiken. Op basis van een beproefd proces bouw je In 10 stappen een campagne die de gestelde doelen haalt en de doelgroep op jouw manier bereikt.


Met een heldere strategie en doelstelling, het juiste creatieve concept, een waterdicht plan, een professionele realisatie en constante bijsturing werk je toe naar de impact die je wil maken.

LEES VERDER



Wil je meer weten over één van de volgende onderwerpen:

  • Branding & merkpositionering
  • Concepting & design
  • Persona’s & customer journeys
  • UX Design
  • Content
  • (activatie) Campagnes

Met De Nieuwe Zaak kies je voor:

  • Specialisten op het gebied van merkpositionering en branding.
  • Digital First designers die impact weten te maken.
  • Multidisciplinaire teams die vanuit data & research de ultieme user experience ontwikkelen.
  • Contenspecialisten die weten hoe je vertrouwen opbouwt met de juiste content via het juiste kanaal.
  • Creatieve marketeers die weten hoe je doelgroepen in beweging krijgt.

Laat je gegevens achter, dan nemen we contact met je op om jouw merk onderscheidend te maken.

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze 2-wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste commerce nieuws!

© 2020 De Nieuwe Zaak