
Haal jij het maximale uit digitale marketing?
ZO DOEN WE HET

‘Hoe relevanter je communiceert in het aankoopproces,
des te groter de kans op een aankoop’
Hoe relevanter je communiceert in het aankoopproces, des te groter de kans op een aankoop. Dit aankoopproces begint vanaf het eerste contactmoment met je klant tot het moment dat de klant je product koopt of een herhaalaankoop doet. Ons model voor het aankoopproces bestaat uit de Zien, Wensen, Denken, Doen en Ervaren fase.
In iedere fase verschillen de communicatieboodschap, de KPI’s waarop wordt gestuurd en welke disciplines zijn betrokken. Digitale marketing is geslaagd als communicatie in iedere fase aansluit op de behoefte van de klant. Daarom zijn multidisciplinaire teams, data en tooling onmisbaar voor resultaatgerichte digitale marketing.
Hoe wij digitale marketing aanpakken
Marketing maturity
Hoe ga je van massacommunicatie naar relevante uitingen? Hoe ga je van een maandelijkse nieuwsbrief naar je hele doelgroep naar trigger based e-mails met relevante inspirerende content? De Nieuwe Zaak heeft een marketing groeimodel ontwikkeld dat bedrijven handvatten geeft om te groeien in de datagedreven digitale transformatie.
Customer journey
Relevantie in digitale marketing begint met inzicht in de klantreis van je klant door middel van een customer journey. Hierin identificeer je de belangrijkste touchpoints, behoeftes, emoties en problemen van je klanten. Vervolgens gebruik je deze informatie om met digitale marketing uitingen zo relevant mogelijk te zijn met je marketing uitingen.
Gezamenlijk groeien
Als je écht wil groeien heb je een sterke en langdurige samenwerking nodig. Hierbij heb je een gebalanceerde mix tussen strategie, data en marketing nodig voor duurzame groei. We werken samen aan je business vanuit een lange termijn roadmap en een korte termijn business case. Onze specialisten werken samen met jouw specialisten aan deze gezamenlijke doelen.
Alles datagedreven
Alles binnen digitale marketing is datagedreven. Dit biedt een unieke kans om het gedrag van je online klanten beter te begrijpen en digitale marketing slimmer en beter te maken. Digitale marketingspecialisten en dataspecialisten werken intensief samen om de juiste conclusies uit de data te trekken en bijbehorende acties te formuleren.
Meer weten over digital marketing?
-
0%datagedreven
-
0marketingspecialisten
-
0marketingklanten
-
0%multidisciplinair
Wat we doen
DIGITALE ACTIVATIE
Laat nieuwe consumenten in aanraking komen met je merk en inspireer ze met jouw unieke verhaal. Hiervoor gebruiken we de volgende disciplines:
PERFORMANCE MARKETING
Verleid consumenten om klant te worden door ze te informeren, te laten kopen en daarna vast te houden. Hiervoor gebruiken we de volgende disciplines: