
Leadgeneratie.
Verhoog je verkoop met leadgeneratie.
Leadgeneratie is het proces om potentiële klanten aan te trekken, te identificeren en hun belangstelling en vertrouwen te wekken voor de producten of diensten van je organisatie. Zo worden de juiste personen door je (sales) organisatie benaderd met het meest passende aanbod. Drie belangrijke stappen in dit proces zijn:
Aantrekken (zien en wensen)
Het wekken van de belangstelling van de juiste personen voor je diensten of service; aantrekken van nieuwe (website)bezoekers.
Verbinden (denken en doen)
Het opbouwen en onderhouden van betekenisvolle relaties met leads en klanten, zodat deze op een relevante manier benaderd worden door je (sales)organisatie.
Ervaren
Het creëren van ambassadeurs van jouw organisatie door ervaringen die boven verwachting zijn.
Disciplines
Disciplines die wij met regie inzetten zijn onder andere: SEO, Digital Advertising, Content Marketing, Design, CRO en User Experience, Social Media Marketing, Data & Web Analytics en E-mail Marketing.
We pakken jouw leadgeneratie vraagstuk, van lead nurturing tot het kwalificeren van marketing qualified leads en sales qualified leads in samenhang aan. Zo genereren wij meer leads en potentiële klanten met jouw marketing euro’s.

Waarom Leadgeneratie van De Nieuwe Zaak?
HubSpot als leadgeneratie platform.
Wat gaat De Nieuwe Zaak doen?
Om succesvol met B2B leadgeneratie te zijn, nemen we samen met de klant de volgende drie stappen:
Multidisciplinair
leadgeneratie werk.
Voor Colijn IT hebben onze experts een digitaal marketingplan opgesteld en stappen gezet in leadgeneratie met HubSpot.