Nieuwe collega's werven met recruitment marketing.
Met Digitale Recruitment Marketing werf je relevante kandidaten voor je vacatures en werk je tegelijkertijd aan een sterk werkgeversmerk. Op basis van een business case en met een team van specialisten identificeer je nieuwe collega’s en verleid je ze om te solliciteren.
Om nieuwe collega’s te werven moet je relevant zijn voor verschillende doelgroepen in verschillende fases van de recruitment journey. Digitale kanalen zijn hiervoor uitermate geschikt. Voor ervaren personeel en zeker voor studenten en young professionals.
Ben je met de juiste content aanwezig op iedere fase van de recruitment journey, dan verover je het hart van je potentiële nieuwe collega's!
De fases van de recruitment journey zijn:
Aantrekken (Zien-fase)
Het wekken van de belangstelling van de juiste personen voor je organisatie en vacatures; aantrekken van nieuwe (website)bezoekers.
Verleiden (Wensen en Denken-fase)
Het inspireren en informeren van de juiste personen met relevante content om vertrouwen op te bouwen om te solliciteren.
Binden (Doen en Ervaren-fase)
Het omzetten van sollicitanten naar nieuwe collega’s en het vasthouden van geïnteresseerden in jouw werkgeversmerk.
.png)
Waarom Recruitment Marketing van De Nieuwe Zaak?
Welke arbeidsmarktcommunicatie uitdagingen heb jij?
- Hoeveel sollicitanten kan ik uit de markt halen voor mijn budget?
- Hoe kan ik mijn doelgroep bereiken en verleiden om te solliciteren?
- Hoe word ik onderscheidender en aantrekkelijker als werkgever?
- Welke vacatureteksten werken het beste in de zoekresultaten van Google?
- Hoe zet ik een aantrekkelijk beeld van de organisatie neer op social media?
- Hoe ben ik concurrenten te slim af in de strijd om goed personeel?
- Hoe maak ik een aantrekkelijke campagne?
- Hoe optimaliseer ik mijn werken bij-website?
- Hoe zorg ik ervoor dat meer potentiële nieuwe medewerkers het sollicitatieformulier invullen?
- Welke informatie zoeken sollicitanten op onze website?
Kan ik wel concurreren met de grote online adverteerders?
Wat gaat De Nieuwe Zaak doen?
Om succesvol met recruitment marketing te zijn, nemen we samen met de klant de volgende drie stappen:
Multidisciplinair
recruitment marketing werk.
Voor ICT'ergezocht maakte DNZ rich media display banners waarbij met een grijper een geschikte kandidaat kon worden geselecteerd. Dit resulteerde in meer zichtbaarheid en interactie rondom het werkgeversmerk.
Verder praten?
Gezellig! En geheel vrijblijvend natuurlijk. We ontdekken graag wat er nodig is om jouw wervingsdoelen te behalen en vertellen graag over onze Recruitment Marketing aanpak.
Wat drink je het liefst? Laat je gegevens achter, dan zorgen wij dat het klaar staat ;). Tot snel!