Ben jij klaar voor de AVG?

Iedereen heeft het er over, de komst van de nieuwe AVG of GDPR. De AVG staat voor de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Deze nieuwe wetgeving gaat per 25 mei 2018 van kracht voor heel Europa en heeft een impact op alle organisaties die persoonsgegevens verzamelen.

Deze nieuwe privacywetgeving beschermt de privacy van het individu en de manier hoe zijn gegevens worden verwerkt. Deze wet legt meer verplichtingen en verantwoordelijkheid bij organisaties op het gebied van gegevensverzameling. Dit heeft effect op alle informatie die een organisatie verzameld op persoonsniveau, dit gaat van personeelsinformatie tot gegevens van klanten. Heeft de AVG ook effect op de kleine MKB’er of ZZP’er? Het antwoord is ja, want de AVG raakt vrijwel iedere organisatie. Er wordt verwacht dat een organisatie de juiste maatregelen treft en zaken op orde heeft, als dit niet het geval is riskeer je een fikse boete.

Heeft jouw organisatie de zaken al goed op orde, of zijn er misschien toch zaken over het hoofd gezien?

Wij hebben alle mogelijke kennis verzameld over de nieuwe privacywetgeving. Zo kunnen we je klaarstomen voor wat er gaat veranderen. Met ons programma scannen we hoe je er voor staat en waar nog niet aan voldaan is, welke nieuwe kansen er liggen en hoe je de juiste bewustwording kan creëeren onder je medewerkers.

Wat gaat er veranderen?

  • Meer verantwoordelijkheid voor organisaties
  • Aantoonbaar kunnen voldoen aan de wet volgens de verantwoordingsplicht
  • Extra technische en organisatorische maatregelen
  • Uitbreiding en versterking van privacyrechten
  • Mensen moeten controle hebben over de verzamelde data

Wij helpen je organisatie graag vooruit door onze kennis te delen

Doe de AVG scan

Weet jij al of al je digital marketing processen voldoen aan de AVG? Aan de hand van 7 belangrijke AVG criteria toetsen onze digital marketing experts de inrichting van je digital marketing processen. Je ontvangt van ons een overzichtelijke rapportage van onze bevindingen. Hiermee weet je precies wat er in welk proces aangepast moet worden om te voldoen aan de AVG! Wilt je weten op welke wijze je deze bevindingen vervolgens het beste kunt implementeren, waarbij je maximaal rekening houdt met de wensen van je klanten? Volg dan ook onze AVG Workshop

Vraag hier aan!

Creëer nieuwe kansen met de AVG workshop

Wil je weten hoe je in digital marketing processen maximaal rekening houdt met de privacy wensen van je klanten? En wil je weten hoe je in tijden van toegenomen aandacht voor privacy je als organisatie kunt onderscheiden van concurrentie? Volg dan ook de workshop ‘AVG: van noodzaak naar kans”. In deze workshop geven we op basis van de laatste wetenschappelijke inzichten handvatten om de acceptatie van informatieverzameling, opslag, en gebruik te verhogen. De workshop wordt verzorgd door Dr. Frank T. Beke, gepromoveerd aan de Rijksuniversiteit Groningen op het onderwerp ‘Consumer Privacy: understanding the acceptance of consumer information collection”.

Vraag hier aan!

Maak medewerkers bewust met de AVG Game

Hoe maak je de mensen in je organisatie bewust van de aankomende AVG en het belang van het correct omgaan met privacy gevoelige gegevens? Wij hebben voor organisaties een speciale AVG Game ontwikkeld. Deze game laat je medewerkers in een dagdeel actief nadenken over de gevolgen van de AVG aan de hand van een geheel verzorgd interactief programma.

Vraag hier aan!

Wat kunnen we voor je betekenen?

We helpen je graag verder
Neem contact op
Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze 2-wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste commerce nieuws!

© 2018 De Nieuwe Zaak